اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

کتاب الکترونیک در گرایش علوم و مهندسی صنایع غذایی منتشر شد

آزمایشگاه فناوری نانو(تحقیقات التراسونیک) واحد علوم و تحقیقات، موفق به چاپ یک فصل از کتاب الکترونیک در گرایش علوم و مهندسی صنایع غذایی شد.

کتاب الکترونیک در گرایش علوم و مهندسی صنایع غذایی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات،  آزمایشگاه فناوری نانو(تحقیقات التراسونیک) واحد علوم و تحقیقات، موفق به چاپ یک فصل از کتاب الکترونیک در گرایش علوم و مهندسی صنایع غذایی در بخش  Supercritical Fluid Extraction in Food Industry شد.

این کتاب الکترونیک به ویراستاری علمی مهدی جعفری استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و سارا اخوان، در ۱۲ جلد (edited eBook) با عنوان"Extraction Processes in the Food Industry" و در ۲۱ فصل، توسط ناشر بین المللی و مطرح Elsevier داوری و در نوامبر سال جاری چاپ میگردد و از هم اکنون در حال پیش فروش این رفرنس معتبر است.
این کتاب، پس از دو سال و نیم تلاش اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات از سه دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی، دانشکده محیط زیست و منابع طبیعی و دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی، با تلاش حامد اهری، سیدامیر علی انوار، سارا اله یاری بیک و سیما مرادی ترجمه و تدوین شده است.
این اثر ارزشمند در راستای پتنت‌های مستخرج شده سال‌های گذشته و از جمله افتخارات محصل شده آزمایشگاه فن‌آوری نانو واحد علوم وتحقیقات بوده که زیر مجموعه مرکز تحقیقات بحران و حوادث طبیعی است. آزمایشگاه فناوری نانو، طی یکسال و نیم پس از تاسیس برای دومین بار موفق به اخذ گواهی ISO ۹۰۰۱ از AB و نیز ISO ۲۲۰۰۰ برای دو محصول نانوامولسیون زعفران و نانوامولسیون گل محمدی شده است. این آزمایشگاه در راستای تکمیل فرایند دریافت گواهی ۱۷۰۲۵ جهت ارزیابی نهاد ملی سازمان استاندارد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول