اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار درسازمان حفاظت محیط‌‌ زیست

رئیس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار در این مرکز خبر داد.

استقرار دبیرخانه کنفرانس بین المللی گرد و غبار درسازمان حفاظت محیط‌‌ زیست

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سیدحسین موسوی فر رئیس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست از استقرار دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی گرد و غبار در این مرکز خبر دادو گفت: پیرو ابلاغ ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص دستور ریاست جمهوری مبنی بر برگزاری کنفرانس بین‌المللی گرد و غبار در ایران که با حمایت سازمان ملل متحد را در پی داشته و در قطعنامه مجمع عمومی هم ذکر شده است، استقرار دبیرخانه این کنفرانس در تاریخ 20 فروردین ۱۴۰۲ به مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست ابلاغ گردید.

وی افزود: این مرکز در قالب ۲ کمیته فنی - محتوایی، تشریفاتی، کنسولی و اجرایی جلسات خود را برگزار کرده است. هر دو کمیته با عضویت دستگاه‌های ذی‌مدخل  و ذی‌صلاح تشکیل شده‌اند و با ابلاغ  سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست مشغول به کار هستند.

رئیس  مرکز اموربین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یادداشت مفهومی (concept note) آخرین نظرات دستگاه‌های مختلف و نماینده سازمان ملل متحد را اخذ کرده و در حال اعمال است. امور اولیه مربوط به تشریفات و اجرایی از نظر مقرراتی هم انجام شده و به زودی این امور نهایی خواهند شد.   

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول