اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وضعیت مدیریتی تیم پاس تعیین تکلیف شود

دادستان همدان با بیان اینکه مشکلات مالی و مدیریتی تیم پاس در سال های گذشته زمینه‌ساز سقوط شد، گفت: تا تعیین تکلیف نهایی هسته اولیه حوزه مدیریتی این تیم، 10 درصد از مطالبات بازیکنان تأمین و پرداخت شود.

وضعیت مدیریتی تیم پاس تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی صبح امروز در کارگروه نظارت و پیگیری‌ حقوق عامه با محوریت ساماندهی تیم فوتبال پاس اظهار کرد: نشاط و سرزندگی حق نوجوانان و جوانان ما است و این مهم جز با توجه به روحیات آنان و ایجاد زمینه برای تخلیه هیجانات و ایجاد شادی و انگیزه آنان فراهم نمی‌شود.

وی توسعه همه‌جانبه ورزش را از ضرورت‌های امروز جامعه دانست و اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مسایل زیربنایی در ایجاد سلامت جسمی و روحی جامعه در پیشگیری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی بسیار موثر است و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم از این حیث به میدان آمده است.

دادستان همدان با بیان اینکه با آمدن تیم پاس به همدان در سال‌های نخستین سرزندگی و نشاط اجتماعی به استان بخشیده شد، افزود: اما متأسفانه مسایل متعدد سبب از بین رفتن بخش عظیمی از قابلیت ها و ظرفیت های این مجموعه ورزشی در جذب نوجوانان و جوانان به ورزش شد.

وی مشکلات مدیریتی و مالی را از جمله موانع موجود بر سر راه پیشرفت تیم فوتبال پاس برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که این تیم زیرمجموعه مؤسسه فرهنگی ورزشی شهدای الوند همدان بوده و این مؤسسه با توجه به اسناد موجود مردم نهاد و غیردولتی است، ضرورت دارد تا هرچه سریعتر وضعیت مدیریتی آن تعیین تکلیف شود.

خانجانی عنوان کرد: اینکه مدام دنبال مقصر باشیم که چه شد که کار پاس در این ۱۶ سال به این وضعیت نامطلوب رسیده و از آن قهرمانی و بردها فاصله گرفته، در حال حاضر دردی را درمان نمی کند، بلکه باید با بررسی دقیق، ایرادات کار، شناسایی و پس از آن با تعیین اولویت‌ها به به ارایه راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: پس از تعیین تکلیف هیئت امنا و هیئت مدیره تیم پاس، باید چاره‌ای برای تأمین منابع مالی پایدار با بهره مندی از بخش خصوصی به عنوان حامیان و پشتیبانان مالی اندیشید.

دادستان همدان اعلام کرد: ضروری است تا تعیین تکلیف نهایی حوزه مدیریتی تیم پاس، ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان آن تأمین و پرداخت شود.

حمید عابری منصور مدیرعامل، هادی گلمحمدی سرمربی و دو نفر از بازیکنان نیز در این جلسه به بیان مشکلات پرداختند.

عدم حمایت مالی و معنوی برخی دستگاه‌های متولی و دیده نشدن تیم توسط مدیران ارشد استانی و یا عدم پخش زنده مسابقات در شبکه استانی از جمله گلایه‌هایی  بود که مطرح شد.

خلاصه کلام عابری منصور این بود که؛ "کسی در همدان پاس را دوست ندارد" و البته ابراز خرسندی کرد با توجه به ورود دادستانی برای حل مشکلات تیم، در آینده‌ای نزدیک آن شور و نشاط که باید به تیم پاس و استان بازگردد.

وی همچنین عنوان کرد: اگر وضعیت مدیریتی و مالی تیم پاس مشخص شود، می‌توان با تأسیس مدرسه فوتبال به صورت زیربنایی بازیکنانی بومی و حرفه ای برای تیم پرورش داد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول