اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امکان تبدیل رأی قطعی تخریب کمیسیون ماده ۱٠٠ به پرداخت جریمه برای توسعه حمل و نقل شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه ۱۴٠۲ بندی مطرح شد که ساختمان‌هایی که دارای رای قطعی تخریب هستند، امکان بازنگری مجدد دارند تا در صورت امکان رای تخریب تبدیل به پرداخت جریمه شود.

امکان تبدیل رأی قطعی تخریب کمیسیون ماده ۱٠٠  به پرداخت جریمه برای توسعه حمل و نقل شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امروز خادمان و سفیران حرم رضوی در جلسه حضور دارند که بابت این حضور متشکریم، همچنین جمعی از دختران فرهیخته شهر نیز با تاخیر یک هفته‌ای به مناسبت روز دختر و دهه کرامت در جلسه حضور دارند. 

وی با بیان اینکه در اصفهان دختران نخبه کم نداریم و تعداد افراد حاضر در جلسه امروز نمونه‌ای از این جمع بودند، افزود: امید است دیگر دستگاه‌ها نیز به این امر توجه داشته باشند.

نورصالحی بیان کرد: دهه کرامت برای کل کشور، شهر و شورا دهه پر خیر و برکتی بوده و امید است تا روز چهارشنبه شفاعت، دعا و زیارت امام نصیب همگان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴٠۲ شهرداری عنوان کرد: در بودجه ۱۴٠۲ بندی مطرح شد که ساختمان‌هایی که دارای رای قطعی تخریب هستند، امکان بازنگری مجدد دارند تا در صورت امکان رای تخریب تبدیل به پرداخت جریمه شود که در این راستا شهرداری در مناطقه ۱۵ گانه دستورالعملی تهیه و کارگروه‌هایی مشخص کرده تا تک تک پرونده‌ها رسیدگی شود و از سمتی به‌دلیل محدودیت زمانی وزارت کشور ورود پیدا کرده و امید است اصفهان در این باره پیشگام باشد. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه اولویت‌مان حل مشکل مردم است، گفت: درآمد ناشی از اجرای این تبصره باید تماما در حوزه حمل و نقل هزینه شود که این امر فرصتی ویژه برای شهر و مدیریت شهری است.

به گزارش فارس، در حاشیه این جلسه به‌مناسبت دهه کرامت و روز دختر، از جمعی از دختران فعال و مدال‌آور در عرصه‌هایی از جمله ورزشی، علمی، هنری، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی تجلیل شدند و در جمع اعضای شورای اسلامی شهر، از دغدغه‌های خود گفتند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول