اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضرت زینب(س) الگوی بانوان قزوینی در ایستادگی و مشارکت در امور خداپسندانه است

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: بانوان قزوینی ایستادگی و مقاومت و مشارکت در اعمال خداپسندانه را از الگوی خود، حضرت زینب(س) آموخته اند و در زندگی معنوی شان جاری و ساری می کنند.

حضرت زینب(س) الگوی بانوان قزوینی در ایستادگی و مشارکت در امور خداپسندانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی عصر امروز در گردهمایی «بانوان ایرانی طلایه‌داران ساخت شبستان حضرت زینب سلام‌الله علیها در کربلای معلی» که با حضور مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و سایر مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بانوان قزوینی با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی (طلا و جواهرات) خود کمک شایانی در جهت توسعه و ساخت بارگاه ائمه معصومین می کنند.

وی افزود: کمک به ساخت شبستان حضرت زینب(س) در شهر کربلای کشور عراق و توسعه و بازسازی صحن حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه از نمونه فعالیت های خداپسندانه بانوان قزوینی جهت توسعه و ساخت امکنه متبرکه است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خاطر نشان کرد: اعمال خداپسندانه ای همچون کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات از باورهای عمیق معنوی است که امروزه در دل هر شیعه و مسلمانی ریشه دوانده است.

طاهرخانی ادامه داد: کمک ارزشمند بانوان قزوینی به ساخت شبستان حضرت زینب (س) در کربلای معلا و توسعه صحن حرم حضرت زینب(س) در سوریه نشان از باور های عمیق معنوی قزوینی ها است.

این مقام مسئول یادآور شد: بانوان قزوینی ایستادگی و مقاومت و این اعمال خداپسندانه را از الگوی خود، حضرت زینب(س) آموخته اند و در زندگی معنوی شان جاری و ساری می کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان خیر قزوینی که طلا و جواهرات را صرف انجام این اعمال خداپسندانه کرده اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول