اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

سلاجقه: گرد و خاک‌هایِ فعلیِ کشور منبع داخلی دارند

رئیس سازمان محیط زیست گفت: گرد و خاک‌هایی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، منبع داخلی دارد و منابع خارجی گرد و غبار خیلی فعال نشده‌اند.

سلاجقه: گرد و خاک‌هایِ فعلیِ کشور منبع داخلی دارند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت گرد و غبار در آسمان کشور گفت: خوشبختانه از اوایل امسال وضعیتمان نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده است، روزهای کمی بود که کیفیت هوا در آن نامناسب باشد و این نقش تالاب شادگان را بیان می‌کند چرا که منشأیی برای ریزگردها به حساب می‌آمد ولی امسال در آن منطقه بارش‌های خیلی خوبی داشتیم و تالاب شادگان با مساحت ۴۶۰ هزار هکتاری به خوبی آبگیری شد.

وی افزود: آنچه که در تهران، کرج یا برخی نقاط زاگرس شاهد آن هستیم بیشتر منشا داخلی دارد و مناطق اطراف تهران بر آن اثرگذار است.    

رئیس سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه این معضل باید حل شود، تصریح کرد: حل این مساله هم وظیفه وزارت جهاد کشاورزی است و ما هم به عنوان دستگاه ناظر پی‌گیر حل این مشکل هستیم؛ گرد و خاک هایی که در حال حاضر در کشور رخ می دهد منبع داخلی دارد و منابع خارجی گرد و غبار خیلی فعال نشده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول