اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سایه به سایه با کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه+ عکس و فیلم

همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید حامل بیرق رضوی با حضور در شهرستان کهگیلویه و روستاهای اطراف مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

سایه به سایه با کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه+ عکس و فیلم

 خبرگزاری فارس کهگیلویه- سیده مریم پیروزان- کاروان مردمی زیرسایه خورشید حامل پرچم مطهر امام رضا(ع) هر ساله همزمان با دهه کرامت با حضور در سراسر شهرهای ایران‌ اسلامی، شمیم عطر رضوی را روانه قلب‌ها می‌کنند.

امسال هم همانند سالیان گذشته این کاروان طی سفر دو روزه خود به شهرستان کهگیلویه، فضای این شهرستان را آکنده از حرم یار کردند و مردم در استقبال از خدام و پرچم رضوی سنگ تمام گذاشتند.

بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت زیر بیرق رضوی

خادمان آستان قدس رضوی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت رفتند و با حضور در بخش‌های جراحی و آی سی یو بر بالین بیماران صلوات و دعا برای بیماران و سلامتی آن‌ها را از خدای متعال و امام مهربانی‌ها خواستار شدند.

 

استقبال کم‌نظیر روستای ضرغام آباد کهگیلویه از خدام رضوی

حضور در روستاهایی که امکان زیارت نبود از دیگر برنامه‌های خدام رضوی بود، مردم روستای ضرغام آباد ساعت‌ها با گل و شیرینی و پرچم به دست منتظر بیرق امام هشتم بودند.

خودروی حامل پرچم امام رضا(ع) که به این روستا رسید، حضور و هجمه مردم به سمت ضریح مقدس را در ذهن‌ها تداعی می‌کرد، آن‌ها با اشک و بوسه میزبانی تبرکی آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شدند و از راه دور قلب‌شان را روانه مشهدالرضا کردند و با عمق دل به امام رئوف سلام‌ها دادند و عرض ادب کردند.

 

 

رهبر معظم انقلاب فرمودند: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست. در همین راستا خدام رضوی به پاس مقاومت و ایستادگی خانواده‌های شهدا از آن‌هادیدار به عمل آوردند و بر این باور بودند که خانواده شهداء همواره شایسته تقدیر و سپاس‌گزاری در جامعه هستند.

آخرین برنامه خدام رضوی در دهدشت حضور در جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در پارک جانبازان بود که مردم با حضور کم‌نظیر خود هم این‌جا میزبانی خود را از بیرق رضوی به جای آوردند و با اشک و دستان بلند به سوی آسمان زیر بیرق رضوی قرار گرفتند و از امام هشتم طلب حوائج خود نمودند.

این جشن بزرگ همراه با برنامه‌های بی‌نظیری از جمله مولودی‌خوانی توسط خادمان امام رضا(ع)، اجرای سرود توسط گروه جهادی سدرة المنتهی و اهدای جهیزیه توسط خیریه آبشار عاطفه‌ها به زوج‌های جوان همراه بود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول