اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وکیلی: تیم ملی نوجوانان ایران جزء 8 تیم مدعی قهرمانی جهان است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشور گفت: در مسابقات نوجوانان جهان در آرژانتین، جزء 8 تیم مدعی قهرمانی مسابقات هستیم.

وکیلی: تیم ملی نوجوانان ایران جزء 8 تیم مدعی قهرمانی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد وکیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان که در تبریز برگزار می‌شود، فردا به اتمام می‌رسد و نزدیک به یک ماه بود که مهمان هیات والیبال آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز و بودیم.

وی گفت: صبح‌ها در سالن تراکتور‌سازی تمرین می‌کردیم که جا دارد از مجموعه تراکتور‌سازی تشکر کنم و بعدازظهر‌ها در سالن پورشریفی تمرینات را ادامه می‌دادیم‌. برنامه تمرینی هم 4 روز تمرین و یک روز استراحت بود که مطابق با برنامه خودمان در مسابقات جهانی است و به تمام برنامه‌هایی که در تبریز مدنظر داشتیم؛ رسیدم و فردا با پایان اردوی با خاطره خوش تبریز را ترک می کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشور افزود: جا دارد از مسوولان هیات والیبال استان آذربایجان شرقی و خصوصا آقای دکتر اهری‌زاد تشکر کنم. با بازگشت به تهران از 11 خرداد تا 26 خرداد اردو در تهران ادامه و از 27 خرداد برای حضور در یک تورنمنت به قرقیزستان اعزام خواهیم شد.

پیش از حضور در مسابقات جهانی، در یک تورنمنت در برزیل حضور خواهیم رساند که با حضور تیم این کشور و چند تیم قدرتمند دیگر برگزار می‌شود و بعد از برزیل به کشور آرژانتین محل برگزاری اعزام خواهیم شد.

 سرمربی تیم والیبال کشورمان تصریح کرد: در مسابقات جهانی با تیم‌های نیجریه، کلمبیا، کره جنوبی و پرتوریکو چهار بازی متوالی داریم. در مورد گروه‌بندی تیم ایران باید بگویم هر چند اسامی حریفان خیلی قوی نیستند، اما در بخش نوجوانان هم تیم‌ها نوپا بوده و نمی‌شود تیمی را دستکم گرفت و همانطور که آنها اطلاعات قوی از ما ندارند ما هم از آنها اطلاعاتی نداریم.

وکیلی در مورد شانس قهرمانی تیم ایران گفت: به تیم‌مان خیلی امیدوار هستیم و جزء 8 تیم مدعی قهرمانی هستیم و مسابقات در مراحل دوم و سوم به صورت پلی‌آف برگزار می‌شود که من پلی‌آف را برای این رده سنی مناسب نمی‌دانم زیرا بازیکنان تجربه بازی در دیدارهایی که حکم مرگ و زندگی را دارد، را ندارند.

وکیلی در مورد تیم ملی نوجوانان کشور افزود: هدف اول‌مان بازیکنان تیم آینده خوبی داشته باشند در بین 19 بازیکنان میانگین قدی تیم قد 2 متر 11 میلی متر ماست که به همراه‌ روسیه بلند قامت‌ترین و به لحاظ سنی جزو 4 تیم جوان مسابقات جهانی هستیم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را در آرژانتین کسب کنیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول