اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بشاگرد: مسؤولان مشکل آب کوه حیدر را حل کنند

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد گفت: از مسئولان انتظار دارم تا به مطالبه 6 ساله مردم روستای کوه حیدر نسبت به بی آبی در این روستا پاسخ دهند تا رضایتمندی مردم را از آنها به دنبال داشته باشد.

امام جمعه بشاگرد: مسؤولان مشکل آب کوه حیدر را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشاگرد در خصوص مشکل بی آبی در روستای کوه حیدر بشاگرد اظهار داشت: مسئولان استانی و شهرستانی به مشکل بی آبی در روستای کوه حیدر بشاگرد واقف هستند که اگر این مشکل حل شود مردم بشاگرد هم از این موضوع خوشحال می شوند.

وی افزود: متاسفانه بعد از گذشت 6 سال از مطالبه حل مشکل آب روستای کوه حیدر که دارای  جمعیت بالایی هم هست، هنوز مردم این روستا با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کنند.

 

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت:  یکی از مطالبات جدی مردم  روستای کوه حیدر برای حل مشکل بی آبی این روستا از مسئولان، فعال شدن پروژه آبرسانی مردم روستای کوه حیدر از سد جگین است.

غلامی عنوان کرد: اگر مسئولان در تسریع این پروژه اهتمام داشته باشند قطعا خوشحالی این مردم که مردم قانعی هستند را به دنبال خواهد داشت و رضایتمندی آنها از  مسئولان را هم در پی دارد.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد گفت: این اعتراض یک انتظار منطقی مردم از مسولان است که ما هم از مسئولان انتظار داریم تا به این درخواست مردم پاسخ دهند.

 غلامی با اشاره به مشکل راه این روستاگفت: خوشبختانه در این زمینه اقداماتی انجام شده است اما ما درخواست داریم که این پروژه در حال انجام به نحو احسن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه به صورتی انجام شود که راه روستاهای براهنگ و بستکان هم بازگشایی شود و همچنین  از کوه حیدر تا روستای زهک و سربند که یک روستا و شهرک تازه تاسیسی هم هست، ادامه پیدا کند.

غلامی تاکید کرد : در صورت انجام این پروژه که  یک پروژه اصولی و منطقی است و به نفع دولت و مسئولان مربوطه نیز خواهد بود به واسطه یک پروژه و پیمانکار کار روستاهای همجوار هم درست خواهد شد و هزینه حد اقلی را هم برای دولت به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: ما به شدت مطالبه گر این موضوع هستیم و امیدوار هستیم که مسئولان شهرستان و استان نسبت به این دو موضوع ورود کنند و خبرهای  خوبی را برای مردم روستای کوه حیدر داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول