اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمریکا در ازبکستان

وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان و شرکت آمریکایی Air Products قرارداد سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری را برای توسعه مجتمع تولید برای تبدیل گازهای صنعتی امضا کردند.

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری آمریکا در ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان، «ازبک نفت گاز» و شرکت آمریکایی Air Products قرارداد سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری را برای توسعه مجتمع تولید برای تبدیل گازهای صنعتی در استان «قشقه دریا» امضا کردند.

این مجتمع در ترکیب Uzbekistan GTL یعنی کارخانه تولید سوخت مایع مصنوعی در استان «قشقه دریا» قرار دارد که در سال 2021 میلادی در ناحیه «گذر» افتتاح شده است.

«سیفی قاسمی» رئیس شورای مدیران، رئیس و مدیر عامل شرکت Air Products گفت: این قرارداد امضا شده برای ما امکان به کارگیری پیشرفته ترین فناوری ها و دانش در ازبکستان را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: این قرارداد تولید سوخت با کیفیت و ارزان را تامین می‌‌کند و نیازهای روزافزون جمعیت را برآورده می کند. ما امیدوار توسعه این شراکت بلندمدت و پایدار هستیم و همچنین از فرصت‌های جدید برای همکاری با ازبکستان خوشحال هستیم.

در این مراسم همچنین به یک سری مزایای استفاده از تجربه Air Products در تولید محصولات مبتنی بر فرآوری عمیق گاز طبیعی در کارخانه GTL در ازبکستان، مانند افزایش راندمان، کاهش هزینه‌های تولید تاکید شد.

شرکت Air Products یکی از تولیدکنندگان پیشرو گازهای صنعتی در جهان است و بیش از 80 سال است که در بازار حضور دارد.

علاوه بر این، Air Products در تامین فناوری ها و تجهیزات برای تولید گاز طبیعی مایع یک شرکت پیشرو جهانی است.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول