اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

7 پروژه آبرسانی به فضای سبز شهرکرد اجرا می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: به‌منظور یکپارچه‌سازی سیستم آبیاری فضای سبز، به‌کارگیری منابع آبی فرودست در زمان‌های بحران و کم‌آبی و همچنین بهره‌مندی از آب‌های فصلی هفت پروژه توسط این سازمان در دست اجراست.

7 پروژه آبرسانی به فضای سبز شهرکرد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، سید رضا هاشمی گفت: به‌منظور یکپارچه‌سازی سیستم آبیاری فضای سبز، به‌کارگیری منابع آبی فرودست در زمان‌های بحران و کم‌آبی و همچنین بهره‌مندی از آب‌های فصلی، چندین پروژه در دست اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: این پروژه‌ها شامل تقویت ایستگاه پمپاژ قنات آقا، اجرای خط انتقال آن و اتصال به خطوط تحت فشار پارک ملت به طول حدود ۴۰۰ متر، احداث ایستگاه پمپاژ پارک محله‌ای با ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب، بازسازی و تجهیز چاه ۱۲ محرم جنوبی، احداث خط انتقال آب از کمربندی ۱۵ خرداد(انتهای فارابی تا میدان چهارمحال) جهت اتصال چاه بازار روز به اراضی شرقی شهر و تغذیه فضاهای سبز به طول حدود ۶۰۰ متر، بازسازی و آبگیری منبع تهلیجان جنوبی با ظرفیت حدود ۴ هزار مترمکعب و احداث منبع ذخیره در تپه باباولی با حجمی بالغ بر ۶ تا ۷ هزار مترمکعب در دستور کار سازمان قرار دارد و با سرعت بالا دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: کلیه این عملیات‌ها با استفاده از توان اجرایی و تخصصی سازمان با صرف حداقل هزینه‌های ممکن یعنی ۱۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

هاشمی بیان داشت: به منظور بهرمندی از منابع آب پایدار و چشم‌انداز توسعه فضای سبز در سال‌های آتی نیز پروژه انتقال پساب بهرام‌آباد با جدیت در حال پیگیری است و مراحل اداری آن جهت اجرا و لوله‌گذاری انجام می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول