اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران سمنان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: بررسی و رسیدگی به امور مرتبط با حوزه خانواده شهدا و ایثارگران و تحقق مطالبات آنها به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران سمنان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست صمیمی با جمعی از فرزندان شهدا که کارمند استانداری و دستگاه‌های تابعه آن هستند، اظهار کرد: فرزندان معزز شهدا در تبیین رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های هشت سال دوران دفاع مقدس نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند و باید در این مسیر قدم بگذارند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم هیچ جای نامهربانی، گوشه‌نشینی و بی‌حرمتی به خانواده‌های معزز شهدا نخواهد بود و تمام تلاش خود را برای ادای دین به فرزندان شهدا و حفظشان و منزلت خانواده شهدا به کار گرفته‌ایم.

هاشمی تأکید کرد: به‌کارگیری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بین نیروهای متدین انقلابی و فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت‌های ما در استان سمنان است.

استاندار سمنان بیان کرد: پیگیری، بررسی و رسیدگی به امور مرتبط با حوزه خانواده شهدا و ایثارگران در راستای ایجاد تحول در این حوزه و تحقق مطالبات این عزیزان به‌طور جد در دستور کار باشد.

هاشمی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت و تخصص فرزندان شهدا و ایثارگر استان به بهترین شکل ممکن در پیشبرد اهداف سازمان مربوطه و برنامه‌های استان استفاده کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول