اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سوخت ناو «دنا» در سفر دور دنیا چگونه تأمین می‌شد؟

فرمانده ناو شکن دنا درباره نحوه تأمین سوخت و مواد غذایی برای سفر 213 روزه ناوگروه 86 توضیح داد.

سوخت ناو «دنا» در سفر دور دنیا چگونه تأمین می‌شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناخدای عرشه مغانی فرمانده ناوشکن دنا صبح امروز در یگ گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: تأمین سوخت ناو دنا در سفر ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش در دور دنیا از طریق ناوبندر مکران تأمین می شد.

وی افزود: سوخت مصرفی با ضریب بیشتری به طور کامل در انبارهای ناوبندر مکران تعبیه و ذخیره شده بود و ناو مکران برای خودش و برای ناو دنا سوخت کامل سفر را به میزان مصرف 9 تا 10 ماه ذخیره کرده بود.

به گفته فرمانده ناوشکن دنا، موادغذایی و سوخت در سفرهای طولانی دریایی اهمیت زیادی دارد و ما از شرکت های دانش بنیان داخلی در زمینه ماندگاری مواد غذایی، ذخیره میوه جات و خشکبار و گوشت در انبارهای بالای صفر و زیر صفر همکاری گرفتیم تا بتوانیم این مأموریت را به درستی به انجام برسانیم.

ناخدای عرشه مغانی همچنین تصریح کرد: برخی مواد غذایی با ماندگاری بالای یک سال را نیز در ناو مکران ذخیره کرده بودیم و در این زمینه هیچ مشکلی در تغذیه نیروها و خدمه وجود نداشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول