اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تعاونی دهیاری‌های بخش طارم سفلی رتبه‎ برتر کشور را کسب کرد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: از شرکت تعاونی دهیار‌های بخش طارم سفلی در همایش تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر کشور تجلیل شد.

تعاونی دهیاری‌های بخش طارم سفلی رتبه‎ برتر کشور را کسب کرد

لیلا غریب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با بررسی‎های صورت گرفته از سوی سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور از عملکرد شرکت‎های فعال تعاونی دهیاری‎های سراسر ایران، شرکت تعاونی دهیاری‎های بخش طارم سفلی به رتبه‎ برتر کشوری دست یافت.

وی افزود: خدمات‌رسانی مطلوب، توانمندی در اجرای پروژه‌های عمرانی، کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها، پاسخگویی مناسب به مردم و همچنین رضایت روستاییان و دهیاران از جمله شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر، تعداد 26 شرکت تعاونی مربوط به دهیاری‎های بخش‎های مختلف استان قزوین وجود دارد که این تعاونی‎ها متعلق به دهیاری‎هاست و با عوض شدن دهیار یک روستا، دهیاری آنجا همچنان عضو تعاونی می‎ماند.

غریب تصریح کرذ: شرکت تعاونی دهیاری‎های بخش طارم سفلی جزو تعاونی‎های بسیار موفق است و به جز فعالیت در جمع‎آوری پسماندهای روستاها در بخش فرآوری، کنسروسازی، روغن‎گیری و بسته‎بندی زیتون نیز فعال است و توانسته ضمن رعایت استانداردهای بهداشتی موجب ایجاد ارزش افزوده برای این محصول استراتژیک شود.

این مقام مسئول گفت: همایش تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر کشور در استانداری یزد با حضور ملانوری معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیران کل دفاتر امور روستایی استان‌ها و مدیران عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های کشور برگزار و از شرکت تعاونی دهیار‌های بخش طارم سفلی قزوین نیز تجلیل شد.

یادآور می‎شود در این مراسم چهار تعاونی دهیاری‌های برتر کشور شامل بخش‌های طارم سفلی قزوین پیربکران اصفهان، رفسنجان کرمان، و اردکان یزد مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های کشور نیز در حاشیه این همایش در شهرستان زارچ برپا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول