اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادسازی خرمشهر رویداد منحصربه فرد در دفاع مقدس است

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس شد ایمان و باور قلبی بود، گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای منحصربه فردی است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رخ داده است.

آزادسازی خرمشهر رویداد منحصربه فرد  در دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای منحصربه فردی است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رخ داده و حماسه بزرگی خلق شده است.

وی گفت: در شرایطی که دشمن با همه وجوهات نظامی خود این شهر را مجهز کرده بود و امکان نفوذ نبود، ایثارگران و رزمندگان ما با ایمان قلبی و با لبیک به امام راحل خرمشهر را به ایران عزیز بازگرداندند.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند که آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس شد ایمان و باور قلبی بود، امام (ره) نیز فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مسلمی یادآور شد: امروز نیز اگر در همه امور، ایمان و باور به خدا در قلب‌های ما، مردم و مسؤولان باشد توفیقات بزرگی برای ایران عزیز خلق خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا ضمن قدردانی از همه جوانمردان ایثارگر انقلاب اسلامی، مردم مومن مازندران و نیروهای مسلح این استان به واسطه حضور در میدان عمل، یادآور شد: امروز بسیجیان عزیز در تمام عرصه‌های طبیعی و غیرطبیعی، سازندگی و اقتصادی در کنار مجموعه سپاه حضور پر رنگی دارند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول