اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

معرفی پل‌های موفق میان ایده و پدیده در جشنواره حرکت

وزیر علوم در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت گفت: هدف جشنواره حرکت، معرفی پل‌های موفق میان ایده و پدیده است.

معرفی پل‌های موفق میان ایده و پدیده در جشنواره حرکت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با تأکید بر اینکه امروزه کشورها به دنبال جنگ و صلح ارزان هستند، گفت: کشورهایی که در زمینه تولید علم، فناوری و نوآوری، دست برتر دارند، با صدور محصولات خود در هر نقطه از کره زمین برای خود، مرزی را مشخص کرده و آن کشور را به ملک خود می‌افزایند.

وی هزینه‌کردن برای توسعه انجمن‌های علمی به‌عنوان یک ثروت ملی را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و افزود: مهم‌ترین وظایف انجمن‌های علمی، برطرف کردن خلا آموزش مهارتی، روح دانش‌علم‌سنجی و فن‌سنجی، معرفی هوش مصنوعی و بایدها و نبایدها و پیامدهای آن، آشنایی با اخلاق علمی، ضوابط حقوقی در امور مختلف و آشنایی با تکنیک دست‌یابی به پیشینه تحقیق از طریق معرفی سامانه‌هایی مانند دانا و نان است این سامانه‌ها با هدف معرفی اساتید و نخبگان متخصص در حوزه‌های مختلف علمی و بررسی و دست‌یابی به مقالات و پایان‌نامه‌های معتبر علمی و همانندیابی آن تهیه گردیده است.

زلفی‌گل از بررسی و اعمال پیشنهادات و مطالبات دانشجویان در مرحله تدوین آیین‌نامه‌ها و دستور‌العمل‌های مختلف مانند انتخاب دانشجویان سرآمد خبر داد و تصریح کرد: هدف جشنواره حرکت، معرفی پل‌های موفق میان ایده و پدیده است و در این مسیر، شما دانشجویان با وجود ظرفیت مدیریتی خود نشان دادید که می‌توانید جزو مدیران موفق این مرز و بوم باشید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول