اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سند تحول احزاب در کشور تدوین می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: وزارت کشور با مشارکت خانه احزاب، سند تحول احزاب را در حال تدوین دارد.

سند تحول احزاب در کشور تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه نشست خانه احزاب استان سمنان اظهار کرد: مشارکت مردم شریف استان سمنان در حوزه سیاسی ازجمله حضور در انتخابات همیشه بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

وی گفت: امروز با مشارکت حداکثری و با حضور اکثر احزاب سیاسی استان سمنان، انتخابات خانه احزاب برگزار شد.

ریواده با تأکید بر اینکه دولت آیت‌الله رئیسی با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» بیشترین توجه را به خواست و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف داشته است، اظهار کرد: وزارت کشور با مشارکت خانه احزاب، سند تحول احزاب را در حال تدوین دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: استاندار سمنان از ابتدای حضور در استان سمنان، راهبرد وحدت و انسجام را محور اقدامات خود قرار داده و خوشبختانه با انسجام و همدلی اقدامات بسیار ارزشمندی در استان اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: درهای دفتر استاندار، معاونان استاندار و مدیران دولت مردمی به روی همه گروه‌های مردمی باز است و با دستور استاندار سمنان در کارگروه‌های تخصصی از ظرفیت نخبگان و تشکل‌های مردمی استفاده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه یکی از ضرورت‌های مهم استان که می‌تواند در دستور کار دفتر سیاسی استانداری سمنان و خانه احزاب در دوره جدید قرار گیرد، تمرکز روی مسائل اساسی استان ازجمله آب، جمعیت و ... است، اظهار کرد: این مسائل خواست اصلی مردم استان است و همه نخبگان در این مسائل اتفاق نظر دارند.

ریواده انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را یکی از اولویت‌های مهم وزارت کشور در سال جاری عنوان کرد و از خانه احزاب و احزاب سیاسی خواست در تحقق راهبردهای چهارگانه انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: به‌منظور استفاده از نظرات نخبگان استان، هیأت اندیشه‌ورز سیاسی تشکیل و برنامه عملیاتی برای تحقق راهبردهای چهارگانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ متناسب با شرایط استان سمنان تدوین شده است.

انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان سمنان برگزار و محسن قرنی به‌عنوان رئیس دوره‌ای، مصطفی عربی به‌عنوان نایب رئیس اول و عبدالحسین نادعلی به‌عنوان نایب رئیس دوم خانه احزاب استان انتخاب شدند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول