اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دیدار مدیرکل دادگستری استان ایلام با 69 نفر از مراجعین به دستگاه قضا

مدیرکل دادگستری استان ایلام در راستای تکریم ارباب رجوع با مردم استان دیدار کرد.

دیدار مدیرکل دادگستری استان ایلام با 69 نفر از مراجعین به دستگاه قضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، عمران علی‌محمدی مدیرکل دادگستری ایلام با 69 نفر از مراجعین به دادگستری استان دیدار و ضمن بررسی درخواست‌های آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی افزود: کرامت محوری، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق مدارانه با مراجعین از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های دادگستری استان در سال جاری محسوب می‌شوند و دیدارهای مردمی مدیرکل دادگستری استان، معاونین قضایی و رؤسای دادگستری کلیه حوزه های قضایی استان، در راستای همین سیاست به صورت منظم برگزار می شود.

مدیرکل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم سبب اطلاع و نظارت مسئولین از فرآیند انجام امور، اطلاع از نواقص و کاستی های موجود و تلاش در جهت رفع آن ها می شود و بر همین ‌اساس ملاقات‌های مردمی به صورت جدی در دستور کار مسئولین قضایی استان قرار دارد.

عالی ترین مقام قضایی استان ایلام در حاشیه این دیدار، در خصوص کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع و برگزاری دیدارهای مردمی گفت: ریاست محترم قوه قضائیه و سایر مسئولان عالی دستگاه قضایی، با حساسیت ویژه‌ای موضوع تکریم و حفظ احترام ارباب رجوع را پیگیری نموده و خواستار توجه هر چه بیشتر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری‌ها، سرپرستان مجتمع‌های قضایی، قضات و کارمندان دستگاه قضایی هستند.

گفتنی است دیدارهای مردمی مدیرکل دادگستری ایلام و سایر مسئولین قضایی استان، مطابق برنامه و به صورت هفتگی برگزار می شود.

مراجعین گرامی می‌توانند جهت ملاقات با مدیرکل دادگستری استان و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام نمایند.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول