اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«حسین موسوی» شهردار سمنان شد

«حسین موسوی» با نظر اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و با کسب اکثریت آرا به عنوان شهردار سمنان انتخاب شد.

«حسین موسوی» شهردار سمنان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دقایقی پیش در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، حسین موسوی با اخذ پنج رأی از هفت رأی اعضای شورا به‌عنوان گزینه منتخب برای سکانداری شهرداری سمنان انتخاب شد.

در جلسه عصر امروز برای دور اول بین عباس بابایی، مهدی صمیمیان، کوروش حصیرباف و حسین موسوی رأی‌گیری شد که کوروش حصیرباف بدون هیچ رأیی از این دور حذف شد.

در مرحله دوم، رأی‌گیری بین بابایی و موسوی انجام شد که موسوی برای رقابت با صمیمیان در دور سوم وارد مرحله بالاتر شد.

در مرحله سوم رأی‌گیری انجام‌شده در شورای اسلامی شهر سمنان بین صمیمیان و موسوی گزینه نهایی شهرداری سمنان انتخاب شد.

حسین موسوی در دور سوم رأی‌گیری‌ها توانست پنج رأی از هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان را از آن خود کرده و به‌عنوان گزینه منتخب شورای اسلامی شهر سمنان برای هدایت شهرداری سمنان معرفی شود.

وی پیش از این نیز یک دوره شهردار سمنان بود و هم‌اینک نیز به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر سمنان فعالیت می‌کند.

شفافیت آرا فعلاً قانون نیست!

قبل از آغاز رأی‌گیری، مهدی خراسانیان، عضو شورای اسلامی شهر سمنان پیشنهاد شفافیت آرا را ارائه کرد که رئیس شورای اسلامی شهر سمنان تذکر داد: بر اساس قانون، رأی‌گیری انتخاب شهردار به‌صورت کتبی و مخفیانه انجام می‌شود؛ ولی هر کدام از اعضا که بخواهند، می‌توانند آرای خود را اعلام عمومی کنند.

عباس طالب‌بیدختی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر سمنان نیز از شهردار منتخب درخواست کرد تا با اجرای تعهدات داده‌شده در برنامه‌ها و دوری از وعده‌های بدون عمل و اجرای پروژه‌های عمرانی، شهر سمنان را به جایگاه واقعی خود برساند.

انتظارات مردم و اعضای شورای اسلامی برآورده شود

موسوی، شهردار منتخب سمنان نیز در سخنان کوتاهی با بیان اینکه دغدغه‌هایی در شهر سمنان وجود دارد که باید محقق و انتظارات مردم و اعضای شورای اسلامی برآورده شود، گفت: شهرداری سمنان باید بتواند شادابی، آسایش و رفاه را برای مردم به ارمغان آورد و ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا سمنان به جایگاه اصلی خود برسد.

وی گفت: وظیفه سنگینی بر دوش بنده گذاشته شده است و امیدواریم با همفکری، پشتیبانی و کمک اعضای شورای اسلامی شهر سمنان بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.

پایان پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول