اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آسمان اهواز آبی‌تر از همیشه/اتحاد خوزستانی‌ها برای صعود استقلال خوزستان

دیدار حساس آبی‌پوشان خوزستانی در لیگ دسته یک، تعداد زیادی از مردم خوزستان را به ورزشگاه غدیر اهواز کشاند.

آسمان اهواز آبی‌تر از همیشه/اتحاد خوزستانی‌ها برای صعود استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت 18 امروز سه‌شنبه دوم خردادماه سال 1402 در خانه میزبان تیم آرمان گهر است.

تیم استقلال خوزستان تا کنون 4 گل وارد دروازه تیم آرمان گهر سیرجان کرده است و تا این لحظه صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرده است.

از روزهای گذشته فراخوان‌های زیادی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه غدیر اهواز صادر شده بود که هواداران و مردم خوزستان را امروز به تماشای دیدار حساس آبی‌پوشان خوزستانی کشاند.

جمعی از هواداران تیم فولاد خوزستان نیز امروز خود را به ورزشگاه غدیر اهواز رساندند و تیم استقلال خوزستان را به گرمی تشویق می‌کنند.

هواداران تیم صنعت نفت نیز در کنار دیگر خوزستانی‌ها به ورزشگاه غدیر اهواز آمدند و به سبک خود به تشویق آبی‌پوشان خوزستانی می‌پردازند.

عبدالله ویسی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که در گذشته سرمربی استقلال خوزستان بود و با این تیم قهرمان لیگ برتر هم شد نیز در ورزشگاه غدیر اهواز حاضر شد و تیم اسبق خود را تشویق می‌کند.

از نکات جالب این دیدار حضور عبدالله ویسی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در میان تماشاگران تیم استقلال خوزستان است که مانند یک هوادار به تشویق آبی‌پوشان خوزستانی مشغول است.

حمد طیبی، حکیم نصاری، علی فیروزی، مسعود رضائیان، سیاوش بختیاری‌زاده و دانیال ماهینی نیز برای تشویق استقلال خوزستان به ورزشگاه غدیر اهواز آمده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول