اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 40 هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق در محدوده کهریزک این شهرستان خبر داد.

کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی دریافت اخباری در هفته های اخیر مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبارهای متروکه در کهریزک، پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 170 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را در کهریزک شناسایی و با  انجام هماهنگی های قضائی روز یکم خرداد ماه امسال به محل اعزام شدند و در بازدید از محل 40 هزار لیتر سوخت قاچاق که در مخزن های 20 لیتری تعبیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی بخش کهریزک معرفی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول