اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مهلت ۱۰ روزه استاندار خراسان شمالی به مسئولین؛ تدابیر خود را برای ساخت زائرسرا اعلام کنید

استاندار خراسان شمالی گفت: فرمانداران و شهرداران استان ۱۰ روز فرصت دارند برای کمک در ساخت زائرسرا تدابیر و اقدامات خود را اعلام اعلام نمایند‌.

مهلت ۱۰ روزه استاندار خراسان شمالی به مسئولین؛ تدابیر خود را برای ساخت زائرسرا اعلام کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در جلسه هماهنگی ساخت زائر سرای استان در مشهد اظهار کرد: فرمانداران و شهرداران استان فرصت دارند برای کمک در ساخت زائرسرا تدابیر و اقدامات خود را اعلام ظرف مدت ۱۰ روز اعلام نمایند‌. 

وی با بیان اینکه لازم است فرمانداران و شهرداران استان به کمک نیکوکاران، ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت زائر سرا تأمین کنند، گفت: در همین راستا حوزه استانداری نیز در پیشبرد طرح های عمرانی شهرستان ها به تعهدات خود عمل می کند. 

استاندار خراسان شمالی گفت: در هر شهرستان جلسات هیات امنا برگزار شود تا کمک های هر شهرستان تعیین تکلیف شده و در بازه زمانی ۱۰ روزه فرمانداران توسط شهرداران، به نسبت جمعیت هر شهرستان میزان توانایی خود در  کمک به ساخت زائر یرا اعلام نمایند. 

وی زائر سرا را مربوط به استان دانست و تاکید کرد که زائر سرا باید برای استان حفظ شود و استفاده از همه ی ظرفیت های خیرین را برای این  امر مهم خواستار شد.

استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استانداری را مامور هماهنگی در این حوزه کرد و از وی خواست برای تسریع در کار برای شهردارانی که عملکرد بهتری در  جذب کمک های خیرین داشته باشند، مشوق هایی را اعمال کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول