اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بهره برداری از بزرگراه شهید شوشتری و بروجردی در تابستان امسال/25 هزار تاکسی نوسازی می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح فاز اول بزرگراه شهید شوشتری و بروجردی در تابستان امسال خبر داد.

بهره برداری از  بزرگراه شهید شوشتری و بروجردی در تابستان امسال/25 هزار تاکسی نوسازی می شود

محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص نوسازی تاکسی‌ها در تهران گفت: قرار است امسال 25 هزار تاکسی در تهران نوسازی شود، البته این امر با کمک شرکت‌های خودروساز داخلی انجام می‌شود.

وی به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: در برنامه سال جاری شهرداری تهران نوسازی ناوگان در دستورکار است و بودجه‌ای هم در این زمینه درنظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی در منطقه 18 شهرداری تهران، گفت: 5 تا 6 ملک معارض این پروژه هستند. شهرداری در حال رفع معارضین است و در اواسط تیر بهره‌برداری از فاز نخست انجام می‌شود.

آقامیری همچنین در خصوص پروژه بزرگراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه هم در تابستان سال جاری آماده بهره‌برداری می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در تهران گفت: برخی از پروژه‌ها  سال هاست که به حال خود رها شده‌اند و باید آنها را تعیین‌تکلیف کنیم که البته در دستورکار این دوره مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: ما همچنین پروژه‌های جدیدی در حوزه ایمن‌سازی داریم. این موضوع در برنامه‌ریزی‌ها دیده شده است و امسال تمامی پروژه‌های نیمه تمام به اتمام می‌رسد.

به اعتقاد آقامیری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند باعث باز شدن بخشی از گره‌های زندگی شهروندان شود و همچنین تردد را برای آنها تسهیل می کند. ما پروژه‌ های فرامنطقه‌ای داریم که در صورت اتمام می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روی محلات داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول