اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث و بهینه‌سازی 500 هزار متر شبکه برق در سمنان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بیش از نیم میلیون متر شبکه توزیع برق در استان سمنان احداث یا بهینه‌سازی شده است.

احداث و بهینه‌سازی 500 هزار  متر شبکه برق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: سال گذشته بیش از هفت هزار فقره نظارت عالی در ردیف کنترل پروژه‌های شرکت به ارزش بالغ بر 919 میلیارد ریال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از محور توسعه دولت الکترونیک در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی استان سمنان محقق و این مهم منجر به اخذ رتبه اول در این جشنواره شده است، افزود: همکاران دفتر فناوری اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان توانسته‌اند با کسب عنوان خبره در این حوزه در جلسات تدوین استانداردهای صلاحیت حرفه‌ای کارکنان صنعت برق شرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: در حوزه گروه GIS نیز این معاونت موفق شد برداشت و ورود اطلاعات شبکه فشار ضعیف شهرستان‌های شاهرود، گرمسار، آرادان و امور برق بسطام را به اتمام رسانده است و فرآیند به روزرسانی شبکه فشار متوسط را در واحدهای طراحی و بهره‌برداری در کل استان به اجرا درآورد.

علی‌اصغری با تصریح به اینکه با پیگیری‌های دفتر برنامه‌ریزی و بودجه در سال ۱۴۰۱ موفق به مبادله موافقت‌نامه احداث توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی، بحران و پروژه‌های تملک دارایی استان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را به مبلغ ۹.۵ میلیارد ریال شده، افزود: در سال گذشته توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه‌های برق روستایی و برق‌رسانی به عشایر فاقد برق به مبلغ افزون بر ۳۴۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷ پست زمینی فشار متوسط توسط این معاونت تحویل و تحول شده و در سال جاری تعداد هشت پست در دست نظارت قرار دارد، گفت: تعداد پست‌های زمینی موجود شرکت تا پایان سال گذشته به عدد ۲۸۱ رسیده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول