اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

مرکز نوآوری و فناوری نفت و گاز سرو (سروینو) راه اندازی می‌شود

مرکز نوآوری و فناوری نفت و گاز سرو (سروینو) با همکاری شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو و حمایت بانک رفاه کارگران در محل دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می‌شود.

مرکز نوآوری و فناوری نفت و گاز سرو (سروینو) راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ یک قرارداد همکاری بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو در راستای تجهیز، راه اندازی و بهره‌برداری از «مرکز نوآوری و فناوری سروینو» واقع در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر منعقد شد.

این قرارداد به منظور حمایت از شکل‌گیری زیست بوم استارتاپی و کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری در حوزه‌های مختلف مرتبط با شیمی، مهندسی شیمی، مدیریت و مهندسی صنایع از جمله کاتالیست، هوش تجاری، سیستم ها و روش ها منعقد شده است.

بر اساس این قرارداد تأمین منابع اطلاعاتی و بذرمایه (Seed Money ) مورد نیاز مرکز برای همکاری با مراکز ذیربط و ذیتفع در راستای معرفی استارت اپ های مرکز بر عهده شرکت است.

همچنین شرکت متعهد است نسبت به کمک برای تسهیل شرایط و تسریع فرآیند اخذ تأییدیه دانش بنیان و سایر مجوزهای مورد نیاز برای استارتاپ های مستقر در مرکز اقدام کند.

هاب صنعتی کشور در عرصه دانشگاه‌ها

محمدجواد عامری، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم انعقاد تفاهم نامه با بیان این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به فرموده مقام معظم رهبری مادر دانشگاه‌های کشور است و در مسیر رفع نیاز‌های کشور قدم بر می‌دارد، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تلاش است تا گره‌های صنعت را باز کند و بر همین اساس ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه تأسیس کرده و امروز به عنوان هاب صنعتی کشور در عرصه دانشگاه‌ها فعال هست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول