اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

هنرمندان و پیشکسوتان برتر عرصه فرهنگ معرفی شد

آئین تجلیل تنوع فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور و سفیر ایران در یونسکو برگزار شد.

هنرمندان و پیشکسوتان برتر عرصه فرهنگ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، آئین تجلیل تنوع فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور و سفیر ایران در یونسکو برگزار شد. 

در این مراسم از بهروز وجدانی به عنوان تهیه کننده پرونده موسیقی بخشی خراسان و احیاگر و مروج موسیقی مقامی و عضو شورای ثبت و محمود طالقانی طراح و مجری موزه میراث روستایی گیلان در حوزه میراث فرهنگی، شهر خلاق رشت، شهر یاد گیرنده بندر خمیر، میردهقان به عنوان ۲۰ سال تجربه در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان تجلیل شد.

همچنین در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و بومی از مریم حاج ابراهیمی معاون صنایع‌دستی استان گلستان برگزار کننده پانزدهمین دوره جشنواره اقوام و زهرا عرب علیدوستی پژوهشگر و ترویج دهنده پوشاک اقوام ایرانی خاص سوزن‌دوزی و  دارای نشان درجه یک هنری و مازیار آل داوود ترویج دهنده تنوع فرهنگی بومی تجلیل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول