اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تعمیر و نصب ۷۶۰ تابلو و علائم ایمنی در محور‌های خراسان جنوبی

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و جمل و نقل ایمنی خراسان جنوبی گفت: 760 تابلو و علائم ایمنی در محور‌های استان تعمیر و نصب شد.

تعمیر و نصب ۷۶۰ تابلو و علائم ایمنی در محور‌های خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد احمدی، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی  یک ماه گذشته بیش ۹۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و همچنین ۷۶۰عدد تابلو و علائم ایمنی در محور‌های استان نصب شده است.

وی افزود: تابلو‌های اطلاعاتی برای آگاهی دادن به رانندگان از شرایط راه‌ها و امکانات موجود در جاده مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر در کاهش احتمالی خطرات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: با توجه به نقش این تابلو‌ها در کمک به گردشگران و توریست‌ها برای یافتن مناطق توریستی و گردشگری، توجه و سرمایه گذاری در استفاده متناسب از این نوع تابلو‌ها می‌تواند در بلند مدت، افزایش بهره وری در صنعت توریست و گردشگری منطقه را در پی داشته باشد که این اداره کل توجه ویژه‌ای بر انجام این مهم دارد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  ادامه داد: همچنین به منظورارتقای سطح ایمنی در راستای جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه در محور‌ها و همچنین ایجاد ممانعت از سقوط وسایل نقلیه در پرتگاه ها، طی این مدت بیش از ۱.۵ کیلومتر حفاظ بتنی و گاردریل، در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول