اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انفجار گاز تبریز با 2 فوتی و 7 مصدوم/ وارد آمدن خسارت به ساختمان‌های اطراف

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز منطقه ولیعصر تبریز تا ساعت ۲۰:۴۵ امروز هفت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشته است.

انفجار گاز تبریز با 2  فوتی و 7 مصدوم/ وارد آمدن خسارت به ساختمان‌های اطراف

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بر اثر انفجار گاز خانگی در منطقه ولیعصر میدان رودکی در یک ساختمان چند طبقه که عصر امروز یکشنبه ۳۱اردیبهشت، دقایقی قبل رخ داد چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از فرمانده میدانی اورژانس مستقر در محل تا ساعت ۲۰:۴۵ فوت یک زن حدودا ۶۰ساله در محل تایید و هشت مصدوم به بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) انتقال یافت.

شادی‌نیا گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان انتقالی با وجود تلاش ها و اقدامات درمانی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز فوت کرد و جمع فوتی ها دو نفر شد.

 

 

 

 

 

گزارش فارس حاکی است، بر اثر این انفجار شیشه‌های بسیاری از ساختمان های اطراف شکسته و خساراتی به ساختمان‌های اطراف وارد شده است.

 

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول