اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گیلان میزبان والیبال ساحلی قهرمانی کشور

رئیس هیات کارگری گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری والیبال ساحلی گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آقایان کارگر و کارخانجات کشور از امروز ۱ خرداد در گیلان و به میزبانی لاهیجان آغاز شده است.

گیلان میزبان والیبال ساحلی قهرمانی کشور

حجت پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آقایان کارگر و کارخانجات کشور از تاریخ یک لغایت ۳ خرداد ماه در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود ۴۱۸ شهید کارگری استان گیلان افزود: این رویداد در روستای بوجایه و در مجتمع رفاهی دکتر خاکی برگزار می‌شود. 

رئیس هیات ورزش‌های کارگری گیلان با اشاره به جلسات هماهنگی این مسابقات گفت: جلسه هماهنگی مسابقات راس ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در محل اسکان تیم‌ها با حضور مسؤولین تیم‌ها برگزار شد و شاهد مسابقات با کیفیتی خواهیم بود. 

رئیس هیات ورزش‌های کارگری گیلان با اشاره به فینال این رقابت‌ها بیان کرد: رقابت فینال این مسابقات ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۳ خرداد ماه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول