اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بانوی تازه مسلمان شده در جمع بانوان طلبه حوزه علمیه الزهرا(س) طبس/ شنیدن صدای اذان از مسجد بزرگترین آرزویم در ژاپن بود

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی گفت: شنیدن صدای اذان از مسجد بزرگترین آرزویم در ژاپن بود.

بانوی تازه مسلمان شده در جمع بانوان طلبه حوزه علمیه الزهرا(س) طبس/ شنیدن صدای اذان از مسجد بزرگترین آرزویم در ژاپن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، فاطمه هوشینو، بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی- امروز  در جمع بانوان طلبه حوزه علمیه الزهرا(س) طبس اظهار داشت: ۱۸ سال پیش با قرآن و اهل بیت(ع) در ژاپن آشنا شدم و اسلام را انتخاب کردم.

هوشینو در ادامه گفت: ۱۳ سال است که به سرزمین خجسته ایران مهاجرت کردم و حدود ۶ سال است که در شهر قم سکونت دارم و در ژاپن دو دین وجود دارد که غالب و شامل بودایی و شیندو هستند و یک نوع بت پرستی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بوداییت دو هزار سال پیش از طرف هند وارد ژاپن شده است و تعداد زیادی از ژاپنی ها به هر دو دین اعتقاد دارند و به دلیل کنجکاو بودن به دنبال این رفتم که هدف از آفرینش خود را پیدا کنم و به دنبال مقصد خود بودم.

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در ادامه بیان کرد: یک احساس پوچی در درونم رشد پیدا کرده بود و به دنبال حل آن بودم و ابتدا به سمت مدل و مد حرکت کردم اما بعد از مدتی حالم بدتر از گذشته و در همان ایام دیدم که رسانه ها از اسلام بدگویی می کنند.

هوشینو ادامه داد: برای من سوال شده بود که دین اسلام اگر تروریست است چرا این همه پیروان دارد و برایم عجیب بود و به شدت سیاه نمایی از مسلمانان و اسلام در ژاپن وجود داشت و نمی‌دانستم اسلام چیست اما فهمیدم که اسلام درین مهمی است که این میزان برای بد معرفی کردن آن هزینه می کنند.

وی با بیان اینکه دین اسلام یک دین کامل و زیبا است، افزود: با مطالعه متون اسلامی متوجه شدم که زنان در اسلام از مقام بالایی برخوردار هستند و بهشت زیر پای مادران قرار دارد و نگاه متفاوتی در اسلام نسبت به سایر فرهنگ ها وجود دارد.

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی عنوان کرد: اسلام در طول تاریخ دانشمندان برجسته ای تربیت کرده است که هنوز نیز از آثار این دانشمندان در سراسر جهان استفاده می شود.

هوشینو با اشاره به اینکه قرآن کریم از تفاوت نژادها و رنگ ها به عنوان عظمت خداوند یاد می کند، گفت: مسلمانان با شکل و شمایل مختلف به یک سمت عبادت می کنند و خدای یکتا را می پرستند و با انتخاب کردن اسلام توانستم پاسخ سوال خود را در خصوص هدف از آفرینش یافتم.

وی ادامه داد: بیش از یکسال مطالعه کردم و می دانستم انتخاب اسلام در آن جامعه که اسلام هراسی رواج دارد کار سختی است و هنگام مطالعه سوره یاسین یک تجربه معنوی در این داشتم و احساس کردم در امن ترین جای دنیا قرار دارم.

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در ادامه عنوان کرد: در این مسیر با چالش های بسیاری مواجه شدم یکی از این چالش ها بحث حجاب بود و می دانستم که حجاب با فطرت انسان سازگاری دارم و حتی ژاپنی ها هم پوشش را مهم می دانند. 

هوشینو افزود: بعد از مسلمان شدن متوجه شدم که لباس نداشتن و عدم پوشش مناسب برای انسان مناسب نیست و هر چیزی را که برای انسان مهم است را در اسلام توانستم پیدا کنم و قبل از مسلمان شدن احساس مصرف شون داشتم و اکنون زن، زندگی و آزادی حقیقی را یافتم.

وی با بیان اینکه شنیدن صدای اذان از مسجد بزرگترین آرزویم در ژاپن بود، ادامه داد: اما اکنون این نعمت ها در ایران وجود دارد و امیدواریم به یک عادت برایم تبدیل نشود و خداوند به ایران عنایت خاصی داشته که نعمت های بسیاری در این کشور وجود دارد.

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر حضرت معصومه(س) که بهترین الگوی ولایتمداری بودند قرار بگیریم و گام برداریم.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول