اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پوشش ۷۲ هزار مددجوی سرطانی سراسر کشور

مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور گفت: ۷۲ هزار مددجوی سرطانی در شعبه‌های این موسسه در کشور از پوشش کمک‌های درمانی، دارویی، تشخیصی و حمایتی برخوردار هستند.

پوشش ۷۲ هزار مددجوی سرطانی سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، هوشنگ ادهمی مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور در حاشیه برگزاری نخستین گردهمایی نمایندگی‌های موسسه‌های خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور ۱۰ استان کشور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: شایع‌ترین سرطان‌های مددجویان زیرپوشش این موسسه سرطان سینه در زنان و سرطان پروستات و کولون در مردان است.

وی افزود: خیران در سال گذشته حدود ۶۰ میلیارد ریال به نمایندگی‌های مؤسسه در ۱۰ استان کشور برای حمایت از بیماران سرطانی کمک کردند.

ادهمی با اشاره به گرانی داروها در سال جدید عنوان کرد: برای حل مشکل مالی، کمک‌های مضاعف بیمه سلامت و افزایش حمایت‌های درمانی مؤسسه‌های خیریه را می‌طلبد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور تصریح کرد: تأمین اقامتگاه برای بیماران، ساخت و تجهیز بخش شیمی‌درمانی مؤسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در استان‌ها ازجمله بیمارستان رسول اکرم تهران، بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و لولاگر تهران از اقدامات اخیر مؤسسه است.

ادهمی با اشاره به تکمیل ۶ هزار پرونده بیماران بزرگ‌سال بی‌بضاعت مبتلابه سرطان در این موسسه  گفت: این مؤسسه از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون در ۱۰ استان کشور ازجمله کاشان نمایندگی دارد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول