اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

محمد رزم به عنوان رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و سید نصرالدین صالحی نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند و از زحمات احمدرضا بهرامی و عبدالرضا علیمحمدی تقدیر و تشکر شد.

رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بهرامی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: در پنج سال منتهی به سال ۱۳۹۶، ۸۲۹ هزار و ۱۵۶ فقره پرونده وارد شده بود که از سال ۱۳۹۶ تا کنون ۳۷ درصد افزایش داشته و به تعداد یک‌میلیون و ۱۳۶ هزار و ۴۸۲ مورد رسیده است.

رئیس‌کل سابق دادگستری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین ۸۰۵ هزار و ۷۹۸ فقره پرونده مختومه وجود داشت که از سال ۱۳۹۶ تا کنون ۴۱ درصد افزایش داشته و به یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۰۶ پرونده مختومه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مالی نیز ۳۲ فقره سند مالکیت برای اماکن دادگستری صادر شد و ۱۶ فقره نیز در حال صدور است، افزود: دادسرای لردگان با زیربنای یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع و پیشرفت ۷۵ درصدی، تیم قضایی مرکز استان با زیر بنای ۱۸ هزار مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی، دادسرای بروجن با زیربنای ۳ هزار مترمربعی و دادگستری ناغان با ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی بخشی از این اقدامات است‌.

بهرامی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۳ فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده است، تصریح کرد: کارکنان دادگستری از ۶۹۳ نفر در سال ۱۳۹۶ به ۸۵۱ نفر در سال ۱۴۰۲ رسید و کارکنان قضایی نیز از ۱۷۶ مورد به ۱۹۹ مورد افزایش یافت.

وی با اشاره به ۲۵ هزار و ۷۲۱ ملاقات مردمی، اظهار داشت: ۱۵۰ مورد بازرسی میدانی صورت گرفت همچنین ۹۷ مورد از سرمایه‌گذاری‌های مطرح‌شده به نتیجه رسید و به ۲۰۰ موضوع اصلی در استان رسیدگی شد.

۶۰ پرونده قتل در چهارمحال و بختیاری به سازش ختم شد

بهرامی با اشاره به اینکه استان با ۴۰ درصد افزایش پرونده صلح، رتبه سازش دعاوی را کسب کرده است، گفت: در پنج سال گذشته ۶۰ پرونده قتل به سازش ختم شده است.

در پایان از زحمات احمدرضا بهرامی و عبدالرضا علی‌محمدی تقدیر و تشکر شد و محمد رزم به عنوان رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و سید نصرالدین صالحی نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

پیش از این محمد رزم مسئولیت ریاست دادگستری کل استان لرستان را بر عهده داشت و سید نصرالدین صالحی در سمت دادستان شاهین‌شهر و میمه مشغول به فعالیت بود.

گفتنی است عبدالرضا علی‌محمدی نیز با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان دادیار دادسرای دیوان عالی کشور منصوب و احمدرضا بهرامی رئیس کل سابق دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به افتخار بازنشستگی نایل شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول