اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

اولین یادواره شهدای دانشگاهی ورزش کشور برگزار می‌شود

اولین یادواره شهدای دانشگاهی کشور (ورزشکار، مربی و قهرمانان) به میزبانی دانشگاه پیام نور اول خرداد برگزار می‌شود.

اولین یادواره شهدای دانشگاهی ورزش کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، اولین یادواره شهدای دانشگاهی کشور (ورزشکار، مربی و قهرمانان) به میزبانی دانشگاه پیام نور اول خرداد برگزار می‌شود.

همت‌اله بسطامی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: برگزاری این یادواره یکی از کارهای ضروری برای ایجاد فضای معنوی در دانشگاه‌ها است که برای جامعه دانشگاهی یک نیاز تلقی می‌شود و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی اظهار کرد: برگزاری این یادواره می‌تواند کار فرهنگی را به تمام دانشگاه‌های کشور انتقال دهد و سیره و منش شهدا را به دانشجویان و دانشگاهیان معرفی کند.

در ادامه مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام اینکه شهدای دانشجوی ورزشکار سراسر کشور ۲۹۸ نفر هستند گفت: بسیار خرسند هستیم که میزبانی این یادواره از سوی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به دانشگاه پیام نور واگذار شده است و ما آمادگی کامل را برای برگزاری این یادواره داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم این یادواره را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

گفتنی است اولین یادواره شهدای دانشگاهی ورزش کشور یکم خردادماه سال جاری به مناسبت آزادسازی خرمشهر و به میزبانی دانشگاه پیام نور با حضور مسؤولین وزارت علوم، ورزش و جوانان، دانشگاهیان و خانواده شهداء برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول