اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دهستان کریان و تیاب بخش شدند

فرماندار ویژه میناب گفت: با پیگیری های استاندار هرمزگان و موافقت هیأت وزیران، دهستان های کریان و تیاب به بخش ارتقاء یافتند.

دهستان کریان و تیاب بخش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : با موفقیت هئیت وزیران ، دهستان تیاب و کریان به دو بخش تیاب و کریان ارتقاء یافت .

مجید سلحشور افزود: با تأسیس بخشداری در این دو منطقه قطعا شاهد تحول و پیشرفت خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب افزود: ارتقای دهستان ها به بخش شاهد عمران و آبادانی در منطقه خواهیم بود و در این راستا بخشداران این مناطق پس از استقرار با برنامه ریزی برای اولویت بندی رفع مشکلات و معضلات و توانمندی ها گام بر دارند.

وی با اشاره به اینکه از ارتقای روستاها و دهستان‌ها حمایت می‌کنیم، افزود: از ارتقای سطح روستاها و دهستان‌ها به منظور توجه ویژه و افزایش اعتبارات حمایت می‌کنیم.

فرماندار ویژه میناب  یادآور شد : با تاسیس بخشداری درتیاب و کریان قطعا شاهد تحول و پیشرفت خواهیم بود و در این راستا بخشداران  پس از  استقرار با تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات و معضلات و توانمندی‌ها گام بردارند و شاهد تحول خوب در منطقه باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول