اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح که با زور و تهدید با سلاح گرم، اقدام به سرقت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه مالباختگان در چابهار می کردند، با 13 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

سردار جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت شهروندان در شهرستان چابهار شده بود، به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت های مشابه گشت های هدفمند در سطح این شهرستان راه اندازی شد.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس پس از تعقیب و مراقبت در سطح حوزه استحفاظی، 3 نفر راکب موتورسیکلت را که با تهدید چاقو و کلت کمری در حال سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان بودند را شناسایی و بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل ماموران یکی از آنان غافلگیر و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات صورت گرفته و با رصد های اطلاعاتی، هویت 2 سارق همدست را مشخص و آنها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از این متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف و در تحقیقات تکمیلی متهمان به 13 فقره سرقت اعتراف کردند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول