اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خدمت رسانی بیشتر به مردم، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: خدمت رسانی بهترو بیشتر حاکمیت به مردم، در راستای اثبات کارآمدی اسلامی برای تامین دنیا و آخرت مردم است.

خدمت رسانی بیشتر به مردم، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در دیدار مدیر کل و جمعی از معاونین شرکت مخابرات استان اصفهان، با اشاره به مجموعه فعالیت های شاخص اداره کل مخابرات استان در سطح اصفهان و افزایش خدمت دهی به خانواده ها اظهار کرد: هزینه فراهم کردن بستر ارتباطات مخابراتی برای روستاهای دور افتاده استان، حقیقتا بسیار زیاد است ولی این از رسالت‌های حاکمیت بوده که چه بسا نجات انسان‌ها در گرو آن است.

وی افزود: امروزه پوشش گسترده بستر اینترنت پرسرعت برای مردم، با توجه به نیاز مبرم و وسیع آن‌ها، از ضروریات شرایط حاضر است، لذا هر گامی که برای رفاه حال مردم در این زمینه و امثالهم توسط دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برداشته شود، در راستای توزیع عدالت اجتماعی است.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: برخورداری از نعمت گازکشی، برق، آب آشامیدنی و تلفن در سراسر استان و تمام روستاها، چیز جز خدمت رسانی و توزیع عدالت نیست، استان اصفهان استانی با ویژگی‌های پیچیده‌ی جغرافیایی است که بخشی اعظمی از آن را مناطق کویری تشکیل داده ولی درعین حال مناطق کوهستانی و صعب العبور هم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: خدمت رسانی بهتر و بیشتر حاکمیت به مردم، در راستای اثبات کارآمدی اسلامی برای تامین دنیا و آخرت مردم است، این مجموعه خدمات تک تک دستگاه‌های خدماتی باعث می‌شود که به مردم اثبات کنیم که حاکمیت اسلامی با محوریت دین توانایی تامین نیازهای دنیای و آخرتی را دارد.

وی ادامه داد: امروزه حقیقتا نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه از ابعاد مختلف حرف اول  و آخر را می‌زند و حتی قدرت این نظامی تا حدی شده که در بسیاری از عرصه‌های علمی و نظامی ادعا و حرفی برای گفتن در سطح بین‌المللی دارد.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: البته ما منکر مشکلات اقتصادی موجود درکشور نیستیم، چون وقتی دنیا با کسی می‌جنگند، قطعا دچار ضعف‌ها و نواقصی می‌شود و تورم و کاهش ارزش پول کشور بخشی از آسیب‌های این جنگ‌ها و تحریم‌های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی است.

اصفهان رتبه دوم  اینترنت پرسرعت درکشور

در این دیدار، اسماعیل قربانی مدیر کل مخابرات استان اصفهان، گزارشی از عملکرد ارتباطاتی استان ارائه و اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تلفن ثابت و بیش از پنج میلیون سیم کارت تلفن همراه فعال وجود دارد، همچنین تعداد ۷۰۰هزار پورت پرسرعت اینترنت وجد دارد که رتبه دوم در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه تمام روستاهای دارای سکنه بالغ بر ۲۰ خانوار، تحت پوشش تلفن همراه  است تصریح کرد: وضعیت ارتباط مخابراتی استان از همه نظر خوب بوده و در حال رو به رشد است.

قربانی عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای مصرف اینترنت پرسرعت، درصدداجرای طرح نهضت بنیادی در زمینه اشتراک فیبرنوری برای مصارف خانگی هستیم که استقبال دراین بخش روزافزون است.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول