اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ایران و ایرانی انزوا گریز و تحریم‌ناپذیر است/ فرزندان 29 استان در ناوگروه 86 حضور داشتند

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال رسمی از ناوگروه 86 گفت: فرزندانی از 29 استان کشور در این ناوگروه حضور داشتند و این نشانه تعلق این حرکت به آحاد ملت ایران بود.

ایران و ایرانی انزوا گریز و تحریم‌ناپذیر است/ فرزندان 29 استان در ناوگروه 86 حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم استقبال رسمی از ناوگروه 86 در منطقه یکم امامت نداجا با قدردانی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به دریادلان حاضر در ناوگروه 86، عنوان کرد: فرزندانی از 29 استان کشور در این مأموریت مهم و راهبردی حضور داشتند و این نشانه تعلق این حرکت عظیم به همه ملت ایران است.

وی با بیان این که این افتخار به نام ملت ایران و به نام همه مردم بزرگ ایران است، افزود: خانواده های این رزمندگان دلاور در تحقق این مأموریت نقش بزرگی داشتند. نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در آبهای آزاد دنیا و دریانوردی بلند مدت، عمق راهبردی و آینده نگری در قدرت دریایی توأم با حوزه نفوذ و هویت منطقه ای خود را گسترش داده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان داشت: از این مأموریت بزرگ و با ارزش، دستاوردهای فراوانی نیز بدست آمده است و تجربه ای برای مأموریت های بزرگ آینده است. امروز فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی با اذن ولی زمان و فرمانده کل قوا برای اولین بار در تاریخ ایران با بکارگیری دانش های نوین ضمن تأمین امنیت دریایی، با انجام 213 روز دریانوردی عملیاتی و سبز با دنا و مکران توانست در پهنه های اقیانوس حضور یابد تا ثابت کنند، ایران و ایرانی انزوا گریز و  تحریم ناپذیر است.

 

امیر ایرانی همچنین خاطرنشان کرد: موفقیت بزرگ و چشمگیر دریانوردی به دور دنیا که بیش از 60 هزار کیلومتر مسیر طی شده این دو ناو با صلابت و عظمت صورت گرفته، با درخشندگی و غیرتمندی دریادلان رخ داد و ما در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، آماده هر مأموریتی هستیم.

وی انتقال پیام صلح به ملت های جهان و نیز انتقال پیام قدرت و اقتدار برآمده از ملت ایران اسلامی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را از دیگر دستاوردهای ناوگروه 86 برشمرد و تأکید کرد: این دریانوردی نشان داد که ملت ایران با ایستادن روی پای خود توانسته بااتکای به خدا و خودباوری به این نقطه کلیدی و مهم دست پیدا کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: با توکل به خدا و یاری ائمه هدی و دعای خیر ولی امر مسلمین جهان و خانواده های معزز شهدا و مردم شهید پرور با روحیه انقلابی و جهادی با تکیه بر دانش و فناوری، برچمداران هجرت و جهاد به قله خودباوری رسیده و با امیدواری فزاینده، خالق دستاوردی عظیم و ابتکاری و دستاوردی علمی و عملی و سیاسی و اقتصادی شدند وبا روحیه صلح طلبی با تکیه بر وحدت جمعی، حضور مقتدرانه ایران اسلامی را در دنیا به جهانیان نشان دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول