اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خبرنگاران کرمانشاه، بیمه روستایی می‌شوند

رییس گروه اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خبرنگاران کرمانشاه می‌توانند زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایران و کشاورزان قرار بگیرند.

خبرنگاران کرمانشاه، بیمه روستایی می‌شوند

فتاح مومنه، رییس گروه اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با مدیریت بیمه روستای و عشایری استان‌، خبرنگارانی که فاقد هر گونه بیمه هستند، زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایران و کشاورزان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خبرنگاران متقاضی نام و نام خانوادگی، کدملی،  شماره تماس، دفتر رسانه محل فعالیت و شهرستان محل سکونت تا چهارم خردادماه جاری برای واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند تا در نوبت مقرر از سوی آن بیمه جهت برخورداری از بیمه مذکور معرفی شوند.

به گفته محسن رشیدی‌‌اقدم مدیر صندوق بیمه‌ای کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه، این صندوق یکی از چهار صندوق بزرگ اجتماعی کشور است که در راستای اصل ۲۹ قانون اساسی ایجاد شده و از سه خدمت بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان برخوردار است.

دولت در این نوع بیمه در راستای رفاه و عدالت اجتماعی نقش کارفرما را ایفا می‌کند و ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند. حداقل پرداختی برای متقاضی در سال‌جاری ۷۶۰ هزار تومان و حداکثر پرداخت ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول