اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین شد/ «رفع موانع کسب و کار» مهمترین اولویت پارلمان بخش خصوصی در دوره جدید است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: «اتاق بازرگانی» محل خدمت کارشناسی به صنعت، تولید، صادرات و بازرگانی است و رویکرد ما تعامل با نهادهای اجرایی به منظور رفع موانع کسب و کار و مشکلات بخش خصوصی استان است.

مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین شد/ «رفع موانع کسب و کار» مهمترین اولویت پارلمان بخش خصوصی در دوره جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اولین جلسه رسمی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین ظهر امروز با حضور نماینده و ناظر اتاق ایران، رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق قزوین، رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان و اعضای منتخب در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این جلسه، پس از اعلام نامزدی داوطلبان برای کرسی های هیات رئیسه، مهدی عبدیان با کسب ۱٠ رای از ۱۵ رای ماخوذه، به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین انتخاب شد. در این بخش مهدی بخشنده نیز نامزد شده بود که 5 رای کسب کرد.

همچنین مجید آهنگریان با 9 رای به عنوان نائب رئیس اول، نیما بصیری طهرانی با 10 رای به عنوان نائب رئیس دوم و علیرضا پازوکی با 9 رای به عنوان خزانه دار اتاق بازرگانی قزوین در دوره جدید انتخای شدند.

مجید سعیدیان نیز با کسب ۱۵ رای به عنوان دبیر هیات رئیسه انتخاب و معرفی شد.

در ادامه جلسه، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین اظهار کرد: اتاق بازرگانی محل خدمت کارشناسی به صنعت، تولید، صادرات و بازرگانی است و رویکرد ما تعامل با نهادهای اجرایی به منظور رفع موانع کسب و کار و مشکلات بخش خصوصی استان است.

وی افزود: کارکنان اتاق می بایست با تمام توان خود برای شناسایی مشکلات بخش خصوصی تلاش کنند. پرسنل پارلمان بخش خصوصی، کارمند شخص یا گروه نیستند و همگی کارمند اتاق بازرگانی هستند و بر این اساس باید نسبت به اجرای وظایف محوله جدیت داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین تصریح کرد: پیشبرد اهداف عالی اتاق بازرگانی مهمترین راهبرد کاری ما در دوره ششم است و بنا داریم با تعریف ساختار مناسب اداری و بهره گیری اصولی و کارشناسی از نیروها، ظرفیت ها و پتانسیل اتاق بازرگانی را در راستای تحقق اهداف و خدمت رسانی به اعضا، فعال کنیم.

سرپرست دبیر اجرایی اتاق بازرگانی قزوین منصوب شد

گفتنی است در پایان این نشست، با صدور حکمی از سوی رئیس اتاق بازرگانی قزوین، سمیرا رمضانی برومند به سمت سرپرست دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین منصوب و معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول