اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کام تلخ دلالان و سرمایه گذاران مشهدی/ بازار طلا، سکه و دلار طی یک هفته گذشته چقدر زیان داشت؟

درآخرین هفته اردیبهشت، همه بازارهای طلا، سکه و دلار در بازار مشهد با کاهش قیمت و زیان همراه بود.

کام تلخ دلالان و سرمایه گذاران مشهدی/ بازار طلا، سکه و دلار طی یک هفته گذشته چقدر زیان داشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آخرین هفته اردیبهشت برای بازارهای ارز، طلا و سکه مشهد با بازدهی منفی همراه بود. از نیمه هفته گذشته بازارهای مالی مشهد با ریزش قیمت دلار در فاز نزولی قرار گرفت و قیمت طلا و سکه نیز از این روند تبعیت کرد. دومین مرحله پیش‌فروش خودرو مصادف شد با آخرین هفته اردیبهشت و بسیاری از متقاضیان خودرو برای تامین وجوه پیش‌ثبت‌نام، اقدام به فروش طلا، سکه و دلار کردند.

این عوامل در کنار برخی خبرهای سیاسی و اقتصادی باعث شد تا بازار ازر، طلا و سکه مشهد، روزهای آرام و کاهشی را تجربه کنند. حال سوال اینجاست که از میان ارز، طلا و سکه در مشهد، کدام بازار، پرچمدار زیاندهی بود؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

دلار/ زیان هزار و ۹۰۰ تومانی

 

بررسی بازدهی قیمت دلار از روز ۲۱ تا روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه، نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی هزار و ۹۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

طلا/ افت ۱۲۹ هزار تومانی

 

طلا روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت، با رقم دو میلیون و ۶۳۸ هزار تومان معامله شده بود. اما پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت با قیمت دو میلیون و ۵۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. به این ترتیب قیمت طلا در آخرین هفته اردیبهشت ۱۲۹ هزار تومان ارزان شد.

سکه/ عقب نشینی ۲ میلیونی

 

این هفته سکه امامی بازدهی منفی داشت. سهم این قطعه، کاهش قیمت دو میلیون و ۱۷ هزار تومانی بود. سکه در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت با رقم ۳۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان معامله شد و پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت به قیمت ۳۲ میلیون ۳۹۷ هزار تومان رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول