اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

درس عبرت تروریست‌ها و مطالبه مردمی برای مجازات

مجازات اشرار و قاتلان حادثه تروریستی خانه اصفهان مطالبه عمومی مردم برای حفظ امنیت جانی و روانی خود و فرزندانشان است تا با اجرای حکم درس عبرتی برای تروریست‌ها و فریب‌خوردگان منافقان باشد.

درس عبرت تروریست‌ها و مطالبه مردمی برای مجازات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از حادثه تروریستی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بود که مردم اصفهان در تشییع پیکر مطهر فرزندان شهیدشان اسماعیل چراغی، محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به میدان آمدند و با حضور گسترده و پر شور خود ضمن وداع با شهدای امنیت، مجازات قانونی قاتلان حادثه تروریستی خانه اصفهان را خواستار شدند.

امروز پس از گذشت چند ماه از آن حادثه تروریستی، حکم مجازات قاتلان فرزندان ایران اجرا شد تا درس عبرتی باشد برای تروریست‌هایی که درصدد ایجاد ناامنی، رعب و وحشت، آشوب و کشتن فرزندان ایران زمین هستند.

بر اساس مستندات و اعترافات صریح متهمان، این افراد با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط بوده و اقدامات تروریستی خود را بر اساس دستورات گروهک منافقین انجام داده‌ بودند.

اعترافات قاتلان  نشان می‌دهد اگر قاتلین شهدای خانه اصفهان زنده می‌ماندند، باز هم مانند قاتل شهید حمیدرضا الداغی که پس از قتل و عفو دوباره مرتکب قتل شد، به کار شرارت و جنایات خود ادامه دهند.

صالح میرهاشمی در اظهارات خود گفته است که« بعد از تیراندازی وقتی اومدیم چایخونه، مجید کاظمی گفت باید میذاشتی ده تا از ماموران رو بکشم.»

از دیگر متهمان نیز بیان داشته است: مجید و سعید و صالح خوب میدونستن چه جنایتی در خانه اصفهان انجام دادن که می‌خواستند زود فرار کنند.

 مجید کاظمی هم اعتراف کرده که صالح و سعید فکر میکنن هر چیزی رو بندازن گردن من، جرم خودشون سبک‌تر میشه... من تیراندازی کردم... بزرگترین گناه رو انجام دادم. اونور آبی‌ها من و خانوادم رو دربه‌در کردند.

 

 

اجرای مجازات قانونی قاتلان حادثه تروریستی خانه اصفهان  پس از اعتراض متهمان به رأی بدوی، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد که با توجه به اسناد و مدارک متقن حکم مجازات  سه تروریست تایید شد.

 قوه قضائیه با اقتدار و بدون توجه به جوسازی رسانه‌های ضدانقلاب حکم اعدام این سه تروریست را امروز اجرا کرد تا درس عبرتی باشد برای تروریست‌ها و فریب خوردگانی که با افتادن در دام منافقین و القائات فریبکارانه و دروغ شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی درصدد انجام اقدامات مسلحانه و ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند.

در چند روز گذشته هم کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ‌های مجازات اشرار مسلح، مجازات در ملاعام و خانه اصفهان در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب، مجازات قاتلان خانه اصفهان را خواستار شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول