اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برترین‌ها در المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه سمنان معرفی شدند

ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان سمنان با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ۲ بخش دختران و پسران دانشجو به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

برترین‌ها در المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فهیمه کلانتری، سرپرست اداره تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان گفت: مسابقات انتخابی  ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در استان سمنان به میزبانی سه دانشگاه صنعتی شاهرود، دامغان و سمنان در ۲ بخش پسران و دختران با حضور دانشگاه‌های علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، پیام نور، گرمسار، دامغان، صنعتی شاهرود و سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات،  ۱۰۶ ورزشکار در بخش دختران و ۱۰۷ ورزشکار در بخش پسران از ۹ دانشگاه و در ۹ رشته ورزشی به رقابت پرداختند، افزود: مسابقات رشته‌های انفرادی به میزبانی دانشگاه سمنان در هفت رشته طناب‌زنی، دارت، فریزبی، آمادگی جسمانی، هفت‌سنگ مهارتی، شطرنج و دوچرخه‌سواری در ۲ بخش پسران و دختران برگزار شد.

نتایج رقابت‌‌ها در بخش دختران

سرپرست اداره تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان با بیان اینکه مسابقات دختران دانشجو با حضور  پنج تیم از دانشگاه‌های فرهنگیان، صنعتی شاهرود، دامغان، فنی و حرفه‌ای شاهرود و سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در رشته طناب‌زنی در بخش تیمی، دانشگاه سمنان اول شد و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای شاهرود و دانشگاه فرهنگیان به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش انفرادی این رشته آرزو جمشیدی از دانشگاه سمنان به مقام نخست دست یافت.

کلانتری عنوان کرد: در رشته فریزبی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود عنوان نخست را کسب کرد و دانشگاه‌های دامغان و  سمنان مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته آمادگی جسمانی و در بخش تیمی  دانشگاه دامغان اول شد و تیم‌های  دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان دوم و سوم شدند.

سرپرست اداره تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان با بیان اینکه در رشته هفت‌سنگ دانشگاه صنعتی شاهرود،  دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود و دانشگاه سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند، ادامه داد: در رشته دارت تیم فنی و حرفه‌ای شاهرود بر جایگاه نخست ایستاد و تیم  دانشگاه سمنان دوم شد.

کلانتری اضافه کرد: در رشته دوچرخه‌سواری  فاطمه صفری از دانشگاه سمنان در بخش انفرادی  به مقام نخست دست یافت  و تیم‌های دانشگاه صنعتی شاهرود،  دانشگاه سمنان و دانشگاه دامغان اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته شطرنج و در بخش بلیتس محبوبه عرب زینعلی از دانشگاه فرهنگیان در بخش انفرادی اول شد و در بخش تیمی دانشگاه صنعتی شاهرود،  دانشگاه دامغان و دانشگاه سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند.

سرپرست اداره تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان عنوان کرد: در رشته شطرنج و در بخش انفرادی سرعت (رپید) مقام اول به محبوبه عرب زینعلی از دانشگاه فرهنگیان رسید و در بخش تیمی دانشگاه صنعتی شاهرود،  دانشگاه دامغان و  دانشگاه سمنان اول تا سوم شدند.

نتایج رقابت‌‌ها در بخش پسران 

کلانتری گفت: مسابقات پسران دانشجو هم با حضور پنج  تیم از دانشگاه‌های فرهنگیان، صنعتی شاهرود، دامغان، فنی و حرفه‌ای سمنان و سمنان برگزار شد که پس از انجام رقابت‌ها  در رشته طناب‌زنی و در بخش تیمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان اول شد و دانشگاه سمنان و دانشگاه فرهنگیان دوم و سوم شدند و در بخش انفرادی نیز حسین رهبری از دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان اول شد.

وی افزود: در رشته فریزبی نیز تیم‌های  دانشگاه سمنان،  دانشگاه صنعتی شاهرود و  دانشگاه فرهنگیان به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آورند.

سرپرست اداره تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان عنوان کرد: در رشته آمادگی جسمانی در بخش انفرادی  علی قره‌خانی از دانشگاه دامغان مقام نخست را کسب کرد و در بخش تیمی دانشگاه‌های دامغان،  سمنان و صنعتی شاهرود اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در رشته هفت‌سنگ مقام اول از آن دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان شد و در رشته دارت  دانشگاه سمنان بر سکوی نخست ایستاد، افزود: در رشته دوچرخه‌سواری مهدی محمدپور از دانشگاه صنعتی شاهرود عنوان نخست بخش انفرادی را بدست آورد و در بخش تیمی هم دانشگاه‌های صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان اول و دوم شدند.

کلانتری عنوان کرد: در رشته شطرنج  بلیتس مصطفی صفی زاده از دانشگاه صنعتی شاهرود اول شد و در بخش تیمی دانشگاه صنعتی شاهرود اول شد و دانشگاه‌های دامغان و سمنان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رشته شطرنج پسران و در بخش سرعت  (رپید) مقام اول به محمدرضا پریمی از دانشگاه صنعتی شاهرود رسید و در بخش تیمی این رشته دانشگاه‌های  صنعتی شاهرود، دامغان و  دانشگاه سمنان اول تا سوم شدند.

به گفته سرپرست اداره تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان برترین‌های این المپیاد به ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور که تابستان امسال به میزبانی دانشگاه‌های اراک و صنعتی اراک برگزار می‌شود، راه یافتند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول