اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر کشور: ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان بسیار ارزشمند و بالا است/ حل مشکل آب اصفهان مورد اهتمام دولت است

وزیر کشور گفت: ظرفیت‌های اقتصادی استان بسیار ارزشمند و بالا است و در این راستا تعداد شرکت‌کنندگان این نشست شاهد این موضوع بود.

وزیر کشور: ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان بسیار ارزشمند و بالا است/ حل مشکل آب اصفهان مورد اهتمام دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقی پیدا شد امروز در خدمت فعالان اقتصادی استان اصفهان بودیم، اظهار داشت: ظرفیت‌های اقتصادی استان بسیار ارزشمند و بالا است و در این راستا تعداد شرکت‌کنندگان این نشست شاهد این موضوع بود.

وی تأکید کرد: در این نشست پیشنهادات و گله‌هایی درباره قیمت‌گذاری، تامین ارز خریدهای خارجی و برخی مقررات مطرح شد که برخی از آن‌ها توضیح و برخی جمع‌آوری شد.

وحیدی عنوان کرد: در جلسه شورای اداری نیز مسائل اداری استان مورد بحث قرار گرفت و مسؤولان نقطه نظرات خود را خصوصا در موضوع آب اعلام کردند و امید است دنبال شود.

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات موضوعی دارای اهمیت است که در پایان سال شاهد آن خواهیم بود، یادآور شد: در پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و احتمالا انتخابات شوراهای شهری که شکل نگرفته را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه همواره شور و هیجان فراوانی برای مشارکت در انتخابات دارند و وظیفه ما نیز این است که بسترهای برگزاری انتخابات را فراهم کنیم، اظهار داشت: به استان‌ها ابلاغ شده تا ستادهای انتخاباتی تشکیل و مقدمات فراهم شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه حل مشکل آب اصفهان که مشکلی واقعی است، مورد اهتمام دولت است، گفت: طرح‌های مختلفی برای این امر قرار دارد که برخی در دست مطالعه و برخی در دست اقدام است، در این راستا بازدیدی از منطقه شرق استان داشتم و نیاز مردم به این امر روشن است، همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای طرح کوهرنگ ۳ نیز انجام شده و پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول