اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برقراری ۵۴ میلیون تماس با سامانه ۱۱۰/ سردار رادان: به ‌دنبال طراحی سامانه یکپارچه فوریت‌ها هستیم+فیلم

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری ۵۴ میلیون تماس تلفنی در سال گذشته توسط شهروندان با سامانه ۱۱۰ خبر داد.

برقراری ۵۴ میلیون تماس با سامانه ۱۱۰/ سردار رادان: به ‌دنبال طراحی سامانه یکپارچه فوریت‌ها هستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، صبح امروز سایت مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار احمدرضا رادان سردار فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران، دادستان عمومی و انقلاب استان تهران و جمعی دیگر از مدیران سازمان‌های خدمات رسان از جمله آتش‌نشانی ، هلال احمر ، اورژانس و ... افتتاح شد.

سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: امروز مردم عزیز در تهران شاهد توسعه و افتتاح یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی ۱۱۰ و اورژانس انتظامی در سطح کشور و منطقه هستند و از آنجا که از زمان توسعه پلیس ۱۱۰ تا به امروز با افزایش درصد تماس‌های مردم مواجه بوده‌ایم مرکز  فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تهران بزرگ توسعه یافت.
وی گفت: در سال گذشته ۵۴ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ ثبت شد که از این تعداد ۲۲ میلیون تماس عملیاتی شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه سهم تهران بزرگ از ۵۴ میلیون تماس بالغ بر ۱۴ میلیون تماس بود افزود: بالغ بر ۵۸۰۰۰۰۰ تماس در تهران بزرگ به مرحله عملیات و ماموریت پلیسی رسید.

وی با بیان اینکه خدمات مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به سه زبان انگلیسی، عربی و اسپانیایی ارائه می شود از افزایش خطوط برای ارائه خدمت در سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ خبر داد.

سردار رادان تصریح کرد: امروز در مرکز  فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران، ۳۶۰ نفر از همکاران ما مشغول خدمت هستند و مرکزی هم برای تجزیه و تحلیل داده‌ها فعال است تا نسبت به دغدغه مردم سریع و بهتر عمل شود.

سردار رادان در خصوص تجمیع سامانه‌های فوریتی اظهار داشت: همکاران ما هر تماسی را که با آنها گرفته می‌شود اگر نیاز به اورژانس یا  خدمات دیگر باشد با آن سازمان‌ها هماهنگ می‌کنند چرا که با آتش نشانی، اورژانس و سایر دستگاه‌ها ارتباط مستقیم دارند و این سازمان‌ها نیز وقتی در سر صحنه حضور دارند موارد را به پلیس اطلاع می‌دهند.

 وی گفت: به دنبال این هستیم که سامانه یکپارچه در زمینه فوریت‌ها طراحی شود. فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص ویژگی‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: در حال حاضر سامانه هوشمند پلیسی ۱۱۰ به گونه‌ای طراحی شده که مدیر مربوطه می‌تواند تعداد تماس، تعداد افراد پشت خط و تعداد افرادی را که نیاز به راهنمایی دارند مشاهده کند و باید گفت در حال حاضر ظرفیت ۳ برابری برای پاسخگویی به مردم آماده و در حال ارائه خدمت است.

 سردار رادان در خاتمه از تلاش‌های سردار رحیمی فرمانده سابق انتظامی تهران و سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت و استاندار و سایر مسؤولان در تجهیز و افتتاح مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تقدیر کرد.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول