اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قدرت بازدارندگی ایران از خون شهداست

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه باید دشمن‌شناس باشیم گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی از خون شهداست.

قدرت بازدارندگی ایران از خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند عباس گودرزی امشب در آیین وداع با پیکر شهید احمد ظفری اظهار کرد: شهدا به وظیفه‌ خود در دفاع از دین و میهن عمل کردند و راه را به ما نشان دادند بنابراین وظیفه ما سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.

وی با تشریح پیشرفت‌های ایران اسلامی گفت: روزگاری را پشت سر گذاشتیم که ۵۴ کشور به ما حمله کردند اما هیچ سلاحی نداشتیم و حتی در سیم خاردار هم تحریم بودیم اما امروز به برکت خون شهدا به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و به موشک با برد چند هزار کیلومتری نقطه‌زن دست یافته‌ایم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای مدعی هستند خون شهدا هدر رفته! افزود: اگر می‌خواهید ببینید خون شهدا هدر رفته یا نه به پیاده‌روی اربعین نگاه کنید تا بدانید خون شهید به ثمر نشسته و برکات آن شامل همه شده است. 

 وی افزود: با وجود اینکه دشمنان تریلیون تریلیون برای تضعیف انقلاب هزینه کردند اما امروز خود در اوج ضعف قرار دارند و نمی‌توانند علیه کشور ما کاری کند.

گودرزی با اشاره به جمله‌ای از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه رحمت خدا بر کسی که بداند کجا بوده و به کجا می‌خواهد برود گفت: آدمی که حس بحران هویت داشته باشد و گذشته خود را فراموش کند قطعا مرعوب دشمن می‌شود و از دشمن ضربه خواهد خورد.

  وی گفت: زمانی می‌گفتند چرا اجازه نمی‌دهید اسرائیل در تهران سفارتخانه داشته باشد و به بیانی دیگر چرا نمی‌گذارید ما در قلب کشور شما نفوذ کنیم اما بعد از چند سال مقاومت، به نحوی التماس می‌کنند از مرزهای سرزمین‌های اشغالی دور شوید و این عزتی است که به واسطه خون شهدا ایجاد شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خداوند وعده داده اگر عمل صالح داشته باشید شما را یاری می‌کنم که نمونه این وعده در عملیات طبس رخ داد، ما خواب بودیم اما خدا بیدار بود و شن‌های صحرا جندالله شدند و تمام تجهیزات پیشرفته دشمن را نابود کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رهبری دو دستورالعمل برای ادامه مسیر انقلاب بیان کرده‌اند که اولی اعتماد و اعتقاد به خداست و بعدی بی‌اعتمادی به دشمن گفت: یعنی باید به سمت خدا برویم نه کدخدا!.

گودرزی گفت: برخی که دوتابعیتی بودند و در مذاکرات نقش داشتند می‌گفتند اوباما را باادب یافتیم! در حالی که دشمن به کمتر از نابودی ملت ما راضی نیست و به فرموده آیت‌الله جوادی آملی اگر با آنها دست بدهی باید انگشتانت را بشماری که از آن کم نشده باشد، پس باید دشمن‌شناس باشیم.

وی گفت: امروز طرح بزرگ دشمنان این است که به مردم القا کنند آینده کشور روشن نیست و جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده در حالی که بن‌بست فقط در ذهن دشمن است و رهبر انقلاب  همیشه از امید و آینده روشن سخن می‌گویند. 

 روشنایی مسئول تفحص شهدای استان همدان نیز به تشریح تفحص شهید پرداخت و گفت: شهادت شهیدکاظمی در عملیات والفجر مقدماتی در فکه بوده بدین صورت که گروهی پنج روز محاصره می‌شوند اما مقاومت می‌کنند، یاداشتی از یکی از شهدا پیدا شده که روی آن نوشته " امروز روز پنجم است، نان و آب را جیره‌بندی کردیم، عطش همه را هلاک کرده، همه شهید شده‌اند، دیگر شهدا تشنه نیستند، سلام ما را به حضرت اباعبدالله و امام برسانید".

امشب در مراسم وداع، مردم پیکر شهید ظفری را بر روی دستان خود مشایعت کردند و با نوای مداح اهل بیت(ع) در سوگ این شهید عزیز اشک ریختند.

گفتنی است پیکر شهیدظفری که در سال ۶۱ به شهادت رسیده اخیرا طی آزمایش دی ان ای شناسایی و به نهاوند رجعت داده شد، پدر و مادر شهید که سالها برای دیدن پیکر فرزندشان چشم به راه دوخته بودند از دنیا رفته‌اند و در حال حاضر از او یک دختر که زمان شهادتش ۶ ماهه بوده به یادگار مانده است.

پیکر این شهید والامقام به ۲۰ روستای نهاوند انتقال داده شد و مردم با این عزیز وطن وداع کردند. قرار است پیکر شهید در روستای باباقاسم نهاوند به خاک سپرده شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول