اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آماده‌باش نیروهای رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم»

رژیم صهیونیستی از بیم حملات راکتی مقاومت، تمام نیروهای خود را برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» به حالت آماده‌باش درآورد.

آماده‌باش نیروهای رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که تمام نیروهای رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» به حالت آماده‌‌باش درآمده‌اند.

وبگاه صهیونیستی «دفار» گزارش داد که به علت ترس از تشدید تنش‌ها در راهپیمایی پرچم که قرار است، فردا (پنجشنبه)، برگزار شود، به پلیس رژیم صهیونیستی دستور داده شده که در تمام شهرهای اشغالی فلسطین به حالت آماده‌باش درآید.

همزمان با این گزارش، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نه فقط سامانه‌های گنبد آهنین، بلکه تمام سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

فردا (پنجشنبه، ۱۸ می) که مصادف است با روز ۲۸ آیار در تقویم عبری، روزی است که رژیم صهیونیستی هر ساله در آن، راهپیمایی بزرگی را تحت عنوان «راهپیمایی پرچم» برگزار می‌کند. این راهپیمایی از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به صحن‌های مسجدالاقصی می‌رسد و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» اجرا می‌‌شود. شهرک‌نشینان صهیونیست با این اقدام تحریک‌آمیز، خواستار بیرون راندن فلسطینی‌ها از قدس می‌شوند.

براساس گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی از بیم آغاز احتمالی دور جدید حملات راکتی مقاومت از غزه در روز پنجشنبه به حالت آماده‌باش درآمده و  سامانه گنبد آهنین را در اطراف قدس مستقر و فعال کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول