اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعلام هشدار سطح زرد نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از اعلام هشدار سطح زرد (آگاهی و اقدام در صورت نیاز) نسبت به ناپایداری جوی و آبگرفتگی معابر عمومی از عصر روز پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.

اعلام هشدار سطح زرد نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از عصر روز پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده نسبت به ناپایداری جوی و آبگرفتگی معابر عمومی هشدار سطح زرد (آگاهی و اقدام در صورت نیاز) داده می‌شود.

وی افزود: در این مدت برای استان بوشهر روی دریا با تمرکز بر ارتفاعات مناطق شمالی و مرکزی رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد و گاهی گرد و خاک و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: در این راستا نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط، خسارت به سازه های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد، خسارت به محصولات کشاورزی و مواج شدن دریا بویژه در فراساحل هشدار داده می‌شود.

 پیام مساعدی ادامه داد: با این شرایط انتظار است تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی مد نظر ناشی از آبگرفتگی، رعد و برق، وزش باد، احتیاط در صعود به ارتفاعات و پرهیز از سفرهای غیر ضروری دریایی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مذکور تاکید داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از امشب افزایش ابر و فردا بر روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده است.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول