اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

اسم جراح زیبایی را خیلی افراد غیر متخصص روی خودشان می‌گذارند

دبیر علمی چهل و چهارمین کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: متاسفانه اسم جراح پلاستیک و زیبایی را خیلی از افراد بر روی خودشان می‌گذارند، اما کسانی دارای مدرک هستند که عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران باشند.

اسم جراح زیبایی  را  خیلی افراد غیر متخصص روی خودشان  می‌گذارند

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حسین ابدالی،دبیر علمی چهل و چهارمین کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت:انجمن جراحان پلاستیک و  زیبایی ایران، یک انجمن علمی است که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد. یکی از این زمینه‌ها برگزاری کنگره‌های داخلی و خارجی و بین‌المللی است.

 وی بیان کرد:در ایران حدود ۴۰۰ الی ۴۵۰ جراح پلاستیک و زیبایی هستیم.متاسفانه سم جراح پلاستیک و زیبایی را خیلی از افراد بر روی خودشان می‌گذارند ولی کسانی دارای مدرک هستند که عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند.

دبیر علمی چهل و چهارمین کنگره جراحان پلاستیک و  زیبایی ایران ادامه داد: این افراد کسانی هستند که  پس از گذراندن دوره  پزشک عمومی، به مدت چهار سال  جراحی عمومی و پس از آن به مدت سه سال جراحی پلاستیک و زیبایی را خواندند و در سایت انجمن جراحان پلاستیک و  زیبایی ایران نیز اسامی این  افراد وجود دارد.

این فوق تخصص جراح پلاستیک و  زیبایی ابراز داشت: یکی از کنگره‌های سالیانه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران،کنگره  اردیبهشت ماه  است که همراه با جامعه جراحان  برگزار می‌شود و حدود چهار روز طول می‌کشد.در آن در مورد موضوعات مختلف جراحی پلاستیک بحث می‌شود؛ زیرا در این رشته موضوعات مختلفی وجود دارد.

وی مطرح کرد: به طور کلی جراحی پلاستیک و زیبایی رشته گسترده‌ای است که یک قسمت آن راجع به زیبایی، قسمت‌های دیگر نیز مانند کارهای ترمیمی، بازسازی‌ها، فک و صورت و ضایعات جمجمه، سوختگی‌ها و ... است. ما در این کنگره سعی کردیم بحث‌های مختلفی را در این موارد در طی این چهار روز داشته باشیم.

 ابدالی گفت :حدود 150 الی 160 مقاله توسط همکاران جراح پلاستیک و زیبایی برای این کنگره ارسال شد که توانستیم 40 مقاله را انتخاب کنیم و حدود 15 میزگرد نیز در این چهار روز برگزار شده و مسائل مختلفی در آن بررسی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول