اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مراسم تقدیر از سردار رادان با حضور ثبت‌کننده پویش حمایت از حجاب انجام شد

مراسم تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور و ثبت کننده پویش حمایت از سردار رادان بابت اجرای طرح حجاب برگزار شد.

مراسم تقدیر از سردار رادان با حضور ثبت‌کننده پویش حمایت از حجاب انجام شد

مریم ناظم پور:به گزارش خبرنگار فارس من خبرگزاری فارس، همزمان با مأموریت نیروی انتظامی در اجرای قاطعانه طرح عفاف و حجاب و صیانت از قوانین کشور و احکام اسلامی، مخاطبان «فارس من» با درج پویش‌های متعدد و جمع‌آوری بیش از یک میلیون امضاء خواستار برخورد با کشف حجاب شدند و از عملکرد پلیس تقدیر کردند.

در آخرین روز‌های فروردین و همزمان با اجرای طرح عفاف و حجاب از سوی نیروی انتظامی مبنی بر نظارت بیشتر بر اماکن عمومی،فروشگاه‌ها،پاساژ‌ها و خوروها با موضوع جلوگیری از کشف حجاب، پویشی با عنوان «حمایت از سردار رادارن بابت اجرای طرح حجاب» به ثبت رسید که در مدت زمان کمی بیش از ۱۲۰ هزار حمایت کسب کرد. 


پویش تشکر از سردار رادان با ۱۲۰ هزار امضا، رکورد پویش‌های تقدیر و تشکر از مسئولان را شکست

 

در همین راستا با حضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خبرگزاری فارس، از عملکرد سردار رادان و همه همکارانش در نیروی انتظامی تقدیر و قدردانی شد.

 

از همان ابتدا حوزه انتظامی خبرگزاری فارس مصاحبه‌های مختلفی از مسئولین در راستای حمایت از طرح جدید و تقدیر از اقدامات سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور منتشر کرد. همچنین طی مراسمی سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خبرگزاری فارس حضور یافت و از اقدامات سردار رادان تقدیر شد.

در این مراسم «محمدتقی خرسندی» مدیر بخش فارس‌من خبرگزاری فارس، گزارشی از پویش‌های فارس من در سال‌های گذشته و همچنین درخواست‌هایی که مردم  به عنوان سردبیران فارس من از نیروی انتظامی به ثبت‌ رسانده‌اند، ارائه داد.

مهمترین مطالبات مردم از پلیس، به اطلاع معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی کشور رسید

 

در این مراسم «امیرحسین مهرور» ثبت کننده پویش «حمایت از سردار رادان بابت اجرای طرح حجاب» به نمایندگی از 120 هزار مخاطب و حمایت کننده پویش، با اهدای لوح از زحمات سردار رادان تقدیر کرد که این لوح توسط معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور دریافت شد.

اهدای لوح تقدیر از سردار رادان به سردار منتظرالمهدی، توسط سردبیر پویش فارس من

 

در این مراسم «علیرضا ذاکری» طراح و نقاش مطرح کشور با اهدای پرتره سردار رادان با استفاده از نقاشی دیجیتال از عمکلرد فرمانده نیروی انتظامی ایران و همه همکارانش در نیروی انتظامی تقدیر و قدردانی کرد. «اقتدار» و «رافت» فرمانده نیروی انتظامی دو خصیصه‌ای است که در این تصویر به چشم می‌خورد.

اهدای تصویری از سردار رادان توسط علیرضا ذاکری

سردار منتظر المهدی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با «پیام تیرانداز» مدیرعامل خبرگزاری فارس با حضور در تحریریه خبرگزاری با خبرنگاران به گفت‌وگو نشست.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول