اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

با فرمانده جدید انتظامی هرمزگان بیشتر آشنا شوید

علی اکبر جاویدان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان پیش از این نیز چند سالی در هرمزگان سابقه فعالیت در رده عالی انتظامی را داشته است.

با فرمانده جدید انتظامی هرمزگان بیشتر آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حکم فرمانده کل انتظامی کشور، سردار «علی اکبرجاویدان» روز 25 اردیبهشت ماه 1402 به سمت فرمانده جدید انتظامی استان‌ هرمزگان منصوب و جایگزین سردار غلامرضا جعفری شد.

علی اکبر جاویدان پیش از این نیز در استان هرمزگان سابقه فعالیت داشته و طی دوره ای رییس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان بوده است و لذا هم به نیروی انسانی و هم به موقعیت سرزمینی و معادلات هرمزگان نیز آشنایی کامل دارد.

فرمانده جدید انتظامی هرمزگان هفته گذشته از فرماندهی انتظامی کرمانشاه تودیع شد و حالا به سمت فرماندهی انتظامی هرمزگان منصوب می شود.

انتخاب سردار علی اکبر جاویدان به عنوان مدیر برتر ناجا در سال 1401

 

او در بیست و ششمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا به عنوان یکی از مدیران نمونه انتظامی در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد و با توجه به اولویت های پلیس در هرمزگان و رخدادهای اخیر بوجود آمده در این استان، فرمانده انتظامی کشور تصمیم گرفته تا یکی از مدیران نمونه خود را به هرمزگان بفرستد.

سردار جاویدان مسؤولیت هایی همچون معاون فرمانده انتظامی استان گلستان در سال های 92 تا 95، فرمانده انتظامی استان گلستان در سال های 95 تا 98 و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خرداد ۹۸ تا اردیبهشت 1402 را در کارنامه دارد.

به سال 98 بازگردید و تصاویر معارفه سردار غلامرضا جعفری را در هرمزگان اینجا ببینید.

به گزارش فارس، سردار غلامرضا جعفری 20 آبان 98 به عنوان فرمانده انتظامی هرمزگان منصوب شده بود و حالا پس از 42 ماه این مسؤولیت را به سردار علی اکبر جاویدان می سپارد.

پایان پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول